فال روزانه شنبه 8 آبان ماه

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه شنبه 8 آبان ماه

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز شنبه هشتم آبان ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.

فروردین

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. برنامه‌های مهمی برای امروز کشیده‌اید، اما کار ضروری برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

اردیبهشت

مشکلاتی که انتظارشان را نداشتید، جلوی راهتان سبز شده اند و شما انگیزه خود را در این راه از دست داده اید اما بدانید که همین مشکلات شما را قوی تر می کند به طوری که موفقیت تان حتمی است. امروز هوا از ذره های عشق سرشار است بنابراین بهترین زمان است تا صادقانه و با قلبی باز احساسات خود را به زبان آورید. مطمئن باشید که از این کار خشنود خواهید شد. در انتهای روز از این که دوستی پس از مدت ها به شما زنگ زده، شگفت زده می شوید. تا می توانید خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. انجام کاری را که مرتب پشت گوش انداخته اید، همین هفته شروع کنید، وگرنه عواقبش گریبانتان را خواهد گرفت و دچار دردسر خواهید شد. در مورد نیت تان نذرتان را ادا کنید. کار انجام خواهد شد و یک سفر بسیار خوب در انتظار شماست.

خرداد

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری وخامت پیدا می‌کند، اما در برابر این بیماری تسلیم نشوید و نگذارید مریضی شما را زمین‌گیر کند، در نتیجه فکری به حال درمان این بیماری بردارید و بر این بیماری مزمن غلبه کنید. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، این فرصت را به راحتی از دست ندهید. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. به محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید. خبر غیرمنتظره و جالبی به دست شما می‌رسد و حسابی تعجب خواهید کرد.

تیر

اگر چه کمی دلشوره دارید اما این نگرانی شما بی مورد است. سعی کنید که ذهن تان را روی مسائل مهم زندگی تان متمرکز کنید. امروز باید تصمیماتی بگیرید که در آینده شما تاثیرگذار است. برای شروع یک رابطه عاشقانه بهتر است که اول به ذهن تان نظم دهید سپس وارد عمل شوید. تا زمانی که در مورد آن شک و تردید دارید، باید دست نگه دارید، در غیر این صورت نه تنها شما بلکه طرف مقابل تان هم ضربه بدی خواهد خورد. با درخواستتان موافقت خواهد شد. کارهایتان را بنویسید و فقط روی حافظه تان حساب نکنید، وگرنه جلسه ای یا فرصت مهمی را از دست خواهید داد. برای رفتن به جایی مشغول جمع آوری اطلاعات خواهید شد. اخبار غیر مترقبه ای خواهید شنید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، سختی ها را پشت سر گذاشته اید.

مرداد

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. خبر مسرت‌بخشی را دریافت خواهید کرد. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

شهریور

شما فرد حواس پرتی هستید اما امروز باید تمام تمرکزتان را حفظ کنید زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. سعی کنید که از تلفن دور بمانید زیرا وقت شما را می گیرد و در نهایت کارهایتان نیمه تمام می ماند. اگر مجرد هستید به زودی فردی را ملاقات خواهید کرد و آنقدر به او احساس نزدیکی می کنید، گویی سالها است او را می شناسید. اگر چه احساس خوبی دارید اما بهتر است که آهسته تر قدم بردارید. امیدوار باشید. زمان آن فرا رسیده که با تلاش و امید دست به کار شوید. در شما خصوصیاتی هست که کمتر در دیگران وجود دارد. هم شما و هم طرف مقابلتان افرادی هستید که به جا و به موقع تغییر مسیر می دهید و راهی منطقی در پیش می گیرید. شما به آسایش و آرامش می رسید. اندکی صبور باشید.

مهر

امروز از نظر ذهنی قوی هستید بنابراین زمان خود را صرف تصمیم گیری های مهم کنید. درست است که رقبای قدرتمندی در کنارتان دارید اما به توانایی هایتان اعتماد کنید و با اعتماد به نفس جلو روید. شما می توانید با قدرت سخنوری که دارید، دل هر فردی چه در محیط کار و چه در روابط عاطفی را به دست آورید. بنابراین از آن استفاده کنید و خواسته هایتان را عملی کنید. اسراف در چنین روزی به نفع تان نیست، بنابراین دور خرید و لخرجی را خط بکشید. از شخصی طلبکارید او به زودی بدهی‌اش را به شما می پردازد. زخم زبان دیگران را نشنیده بگیرید. به تصمیمتان ایمان داشته باشید، حرف مردم را از این گوش بشنوید و از آن گوش بدر کنید. شنیدن خبری کامتان را شیرین می کند. مجبور خواهید شد تا برای گرفتن مجوزی غیر حقوقی اقدام کنید.

آبان

چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. امروز هزینه‌ای هنگفت پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیاندازید. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. رویکردی صبورانه به زندگی در پیش بگیرید و کارها را با آرامش بیشتری انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید عجله در انجام کارها چیزی به‌غیر از پشیمانی به‌دنبال ندارد.

آذر

امروز مراقب روابط عاطفی تان باشید. اگر چه شما فرد اجتماعی هستید اما حواس تان باشد که هر کسی را به زندگی تان راه ندهید. به زودی فردی از شما درخواستی می کند که از گفتن نه به او هراس دارید. اگر فکر می کنید که کمک شما به ضرر خودتان تمام خواهد شد، بهتر است که شجاعت داشته و حرف دلتان را به او بزنید. جشنی بزرگ در راه دارید که کمی فکرتان را به خود مشغول کرده است. بهتر است که خوش بین باشید تا بهترین اتفاق ها برایتان رقم خورد. برای آینده نزدیک برنامه ریزی کنید و از نیروی آینده نگری خود غافل نشوید. قرضی که برایش نگران هستید ادا می کنید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگری موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. قهر تبدیل به آشتی می شود.

دی

پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور درمیان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.

بهمن

امروز به مانعی برخورد می کنید. اگر برای راه حل آن به دنبال مشورت با کسی هستید، به سمت هر کسی نروید زیرا تنها مشکلات شما را دو برابر می کنند. به سراغ خانواده یا دوستان مورد اعتمادتان بروید تا بعدها از اعتمادتان پشیمان نشوید. اگر حس افسردگی دارید، کمی به اطرافتان نگاه کنید، دلخوشی های زندگی شما بیش از آنچه فکر را می کنید است فقط کافی است صبور باشید. هوشیار باشید و تا دیر نشده از کسی که نقشه های کودکانه می کشد فاصله بگیرید. پی شادی در آسمان نگردید، نگاه دقیق تری به دوربرتان بیاندازید تا بفهمید چقدر غفلت کرده اید شادی در خانه تان است. برای شخصی که بیش از دیگران دوستش دارید باید بیش از دیگران احترام قائل شوید.

اسفند

رفتار فردی صبر شما را تمام کرده است، به طوری که تمرکز ندارید. شاید بد نباشد که امروز هیچ ارتباطی با او نداشته باشید. کمی دوری می تواند حال شما را سر جایش بیاورید. شما مسئول رفتارهای زشت دیگران نیستید، بنابراین خودتان را با خرص خوردن آزار ندهید. اگر مجرد هستید، به زودی می فهمید که به شخصی علاقه دارید و بدون هیچ دلیلی به او احساس نزدیکی می کنید. در این شرایط خیلی به خودتان سخت نگیرید، قلب تان را باز بگذارید تا راه درست را به شما نشان دهد. شنیدن خبری شما را می ترساند و نگران می کند. دست پاچه نشوید، به خودتان مسلط باشید. اتفاقی که نگرانش هستید نمی افتد و بلا را پشت سر می گذارید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکمفرما ست ، شما بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید. تعجیل کنید.

368268