مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌ غربی:

رئیس شورای استانی بیمه در شورای اداری استان صاحب کرسی خواهد شد

پس از این با پیگیری‌های مجموعه اقتصادی استان، رئیس شورای استانی بیمه در نشست‌های شورای اداری استان آذربایجان غربی حضور خواهد داشت.
تصویر رئیس شورای استانی بیمه در شورای اداری استان صاحب کرسی خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، داوود غفارپور با ابراز خرسندی از سفر رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و هیات همراه به ارومیه با اعلام این خبر افزود: آشنایی مدیران استانی با قابلیت های صنعت بیمه از مطالبات جدی ماست و برای افزایش سطح تعامل بیمه و دستگاه های استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهمیت آموزش همگانی بیمه در استان از شرکت های بیمه خواست تا در این حوزه با برپایی دوره های آموزشی و تقویت بخش اطلاع رسانی، سرمایه گذاری کنند.

وی در خصوص ایجاد هماهنگی بین دستگاه های قضایی و نهادهای اجرایی استان، تصریح کرد: آسیب شناسی صنعت بیمه در گرو شناسایی گلوگاه مشکلات است که قطعا با راه اندازی کمیته های مشترک با حضور تصمیم سازان رده بالای حل و فصل خواهد شد.

وی در پایان از دبیرخانه شورای استان های صنعت بیمه خواست تا در فرایند افزایش سطح تعامل نهادهای موثر استان با صنعت بیمه تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

368122