اما و اگرهای تعیین مدیرعاملی شستا؛

انتصاب پیش از صدور حکم؟!

علی رستمی، گزینه احتمالی مدیرعاملی شستا پیش از تفویض حکم و مسئولیت از سوی رسانه‌ای "منصوب شده" تلقی شد.
تصویر انتصاب پیش از صدور حکم؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از استعفای محمد رضوانی‌فر مدیرعامل سابق شستا، این شرکت چند رشته ای بورسی، بدون مدیرعامل، امروز مجدد برخی از رسانه ها به پیشواز انتصاب نیمه کاره علی رستمی به عنوان مدیرعامل گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی رفتند.

در پی پیگیری های خبرنگاران گزارش خبر مبنی بر تایید این انتصاب و انتشار حکم انتصاب وی، متاسفانه موفق به صحت و سقم این خبر نشد.

پس از گذشت دو هفته از انتشار خبر انتصاب علی رستمی بعنوان مدیرعامل شستا که با بازتاب برخی رسانه ها در خصوص حمایت جدی وی از سوی یکی از معاونین رئیس جمهور مواجه شد، مجدد حضور علی رستمی در سکان مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری با سرمایه شرکت 142،000 میلیارد ریالی در رسانه ها ابهاماتی جدیدی را در خصوص این انتصاب ایجاد کرده است.

- انتصاب مدیرعامل گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی باید از طریق وبسایت رسمی سازمان تامین اجتماعی و سرپرست کنونی این سازمان اعلام شود. که با رویت وب سایت این سازمان از خبر انتصاب جدیدی منتشر نشده است.

- تایید انتصاب مدیرعامل شستا از سوی اعضای هیات مدیره کنونی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که در وب سایت رسمی شستا باید قابل رویت باشد دیده نمی شود.

حال این سوال و ابهام وجود دارد چرا رسانه ها قبل از صدور احکام مدیران از سوی مبادی قانونی انتصابات هر شرکت یا سازمانی اقدام به انتشار خبر قطعی حضور مدیران را اعلام می کنند؟

منبع: گزارش خبر

367879