مراکز درمانی ارتش هر لحظه و هر زمان در وقوع بحران آماده هستند

جانشین معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: تمامی مراکز درمانی ارتش در هر لحظه و هر زمان در وقوع بحران آماده هستند، این مأموریت ماست و تمامی برنامه ریزی‌های در راستای آمادگی هر چه بیشتر مراکز درمانی خواهد بود.
تصویر مراکز درمانی ارتش هر لحظه و هر زمان در وقوع بحران آماده هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، رزمایش امداد و درمان بیمارستان‌های ارتش درتهران به همت معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا بزرگ، با محوریت بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش و با نام پیامبر اعظم (ص) و به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر و تجربیات مورد نیاز در بحران‌ها برگزار شد.

در این رزمایش که به صورت وبیناری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیز برگزار شد، امیر سرتیپ دوم پزشک محمد افشار اردلان، جانشین معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش با تأکید بر آمادگی تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های ارتش، گفت: آمادگی در بحران‌ها وظیفه همه ماست و کسب آمادگی و تجربیات در این گونه رزمایش‌ها موجب می‌شود در بحران‌ها شاهد خسارات و آسیب‌های کمتری باشیم.

وی اظهار داشت: تمامی مراکز درمانی ارتش در هر لحظه و هر زمان در وقوع بحران آماده هستند، این مأموریت ماست و تمامی برنامه ریزی‌های در راستای آمادگی هر چه بیشتر مراکز درمانی خواهد بود.

منبع: میزان

367871

مطالب مرتبط