ماندن مظاهری در استقلال بهترین تدبیر مدیریتی بود!

جدایی رشید مظاهری برای استقلال می‌توانست به یک تهدید بزرگ تبدیل شود که با ورود مستقیم مدیرعامل باشگاه این اتفاق نیفتاد.
تصویر ماندن مظاهری در استقلال بهترین تدبیر مدیریتی بود!

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدحسین حسینی سنگربان شماره یک آبی پوشان که در جریان دیدار این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال از ناحیه لگن دچار مصدومیت شده بود، مدتی بود با این درد تمرین و بازی می‌کرد.

دیدار روز گذشته استقلال و ذوب آهن قبل از آنکه به دقیقه اول بازی برسد، دروازه آبی پوشان با ضربه سر خطرناک خالقی فر تهدید شد که حسینی با واکنشی خوب دروازه تیمش را حفظ کرد. این واکنش با اینکه دروازه آبی پوشان را حفظ کرد، اما برای سنگربان این تیم گران تمام شد و باعث شدت گرفتن این درد نسبتاً کهنه شد تا سرانجام حسینی قبل از دقیقه ۱۰ به دلیل شدت گرفتن درد تعویض شده و جای خود را به رشید مظاهری دهد؛ تا در دقایق باقی مانده مظاهری باتجربه بارها با واکنش‌های خود مانع از باز شدن دروازه آبی پوشان شود.

قدری به عقب باز می‌گردیم و به روزهایی که رشید مظاهری تا آستانه جدایی از جمع آبی پوشان رفت و هیچ اراده‌ای برای ادامه همکاری وی با این تیم وجود نداشت. چنانچه مصطفی آجورلو شخصاً به این موضوع ورود نکرده بود، استقلالی‌ها حسینی و علیرضا رضایی را داشتند که رضایی هم در حال حاضر در معیت تیم ملی امید در تاجیکستان حضور دارد.

اگر این اتفاق در حالی برای آبی پوشان می‌افتاد که مظاهری از این تیم جدا شده بود و آنها دو دروازه‌بان هم سطح نداشتند، باید بیشتر از ۸۰ دقیقه در فولاد شهر مقابل تیم خوب ذوب آهن با یک دروازه‌بان کم تجربه بازی می‌کردند که در این صورت شاید دیگر پیروزی ۲ بر صفر در کار نبود و این ۳ امتیاز به حساب این تیم ریخته نشده بود. ۳ امتیازی که شاید ارزش آن در پایان فصل بیشتر مشخص شود.

جدایی رشید مظاهری برای استقلال می‌توانست به یک تهدید بزرگ تبدیل شود که با ورود مستقیم مدیرعامل آبی پوشان این اتفاق نیفتاد تا این تیم در هفته دوم هم همانند هفته نخست امتیازات کامل یک بازی را به دست آورد.

منبع: مهر

367628