فال روزانه 4 آبان ماه

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه 4 آبان ماه

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز سه شنبه چهار آبان ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.

فروردین

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. کار ناتمامی که مدتی است مشغول آن هستید امروز به پایان می‌رسد. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید.

اردیبهشت

برای انجام کارهای مهم امروز زمان مناسبی نیست. به اطرافتان کنید. اگر تنش و اضطراب دارید یا این که دیگران در مود خوبی نیستند، این کار را به روز دیگری محول کنید. بهترین زمان وقتی ست که از همه نظر هم شما و هم دیگران احساس آرامش دارید. در رابطه عاطفی تان کمی حساس شده اید و مدام بهانه گیری می کنید. بهتر است که هر چه سریع تر این رفتارتان را کنار بگذارید زیرا ممکن است که صبر طرف مقابل تان تمام شده و مشکل ساز شود. به تازگی غمی در دلتان خانه کرده که علتش فکرهای بیهوده ای است که خود را با آن مشغول ساخته اید. شخصی که با حرفهایش انرژیتان را می گیرد و نا امیدتان می کند، از خودتان دور کنید. در مورد مسئله کاری اخیرتان بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید، اوضاع همینطور که هست خوب است.

خرداد

با انجام کارهای خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکلی شده و به کمک شما نیاز دارد، در اولین فرصت به کمک این فرد بشتابید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای حل مشکلات وی انجام دهید. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید. اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارند، اما امروز فرصتی دست نمی‌دهد تا به آنها کمک کنید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

تیر

امروز روزی است که باید بدرخشید. با دیگران به خصوص در محیط کار در ارتباط باشید. پیشنهادی به شما می شود که باید سریع در مورد آن تصمیم بگیرید. این فرصت را اگر از دست بدهید رقبایتان به دست خواهند گرفت. در مورد رابطه عاطفی تان مثبت اندیش تر باشید. نگرانی می تواند هم روی رفتارهای شما و هم روی رفتارهای طرف مقابل تان تاثیر منفی بگذارد. بنابراین جسورانه و امیدوارانه تر قدم بردارید. بهتر است شخصی که در اطرافتان ادعاهایش سر به فلک کشیده، امتحان کنید. چشم بسته حرف هایش را قبول و آرزو نکنید که کاش جای او بودید. یک سفر را بهتر است فعلا به تعویق بیندازید. در رابطه احساسی تان خودتان بهتر می دانید که راه رفته را نباید دوباره رفت. از خودتان انرژی می گیرید.

مردادآ

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. دوستان و آشنایان قدیمی امروز به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از محبت و عاشقی را برای شما تدارک خواهد دید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

شهریور

چیزی که برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است دارد تغییر می کند. شما نگران این هستید که مبادا این تغییرات آینده ای برایتان به همراه نداشته باشند. این تغییرات چه با وضعیت حرفه ایتان و چه با روابط عاطفیتان مرتبط باشند باعث آشفتگی افکار شما در تمام طول روز خواهند شد زیرا باعث می شوند اطمینان خاطر قبلی را در مورد آینده ی خود نداشته باشید. پیش از تصمیم گیری به همه چیز خوب فکر کنید و عجولانه واکنش نشان ندهید. چیزی که برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است دارد تغییر می کند. شما نگران این هستید که مبادا این تغییرات آینده ای برایتان به همراه نداشته باشند. این تغییرات چه با وضعیت حرفه ایتان و چه با روابط عاطفیتان مرتبط باشند باعث آشفتگی افکار شما در تمام طول روز خواهند شد زیرا باعث می شوند اطمینان خاطر قبلی را در مورد آینده ی خود نداشته باشید. پیش از تصمیم گیری به همه چیز خوب فکر کنید و عجولانه واکنش نشان ندهید.

مهر

وعده و وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که سر قول‌های‌تان می‌مانید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید.

آبان

زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. دیدار دوستان تان در چنین روزی اتفاقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. بنابراین حتی اگر مجبورید نصف روز را کار کنید، شب را در کنار دیگران بگذارنید. فکری در سر دارید اما مدام این پا و آن پا می کنید. اگر حال دست به کار نشوید، در آینده ای نزدیک پشیمان خواهید شد. قبل از هر چیز باید اطلاعات تان را بالا ببرید تا هدفمندتر قدم بردارید. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از گره های زندگی تان را باز می کند. باران رحمت بر شما خواهد بارید، سرتان را بالا بگیرید. برای رفتن به جایی نیاز به کسب اجازه یا مجوز دارید. در یک دعوای مالی خانوادگی تا می توانید بر اعصاب خود مسلط باشید وگرنه همچنان بحث بی نتیجه می ماند.کسی که نتواند شادی تان را ببیند دوست نیست.

آذر

روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواس‌تان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید. رابطه‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان مانند سابق نیست و آتش عشق‌تان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.

دی

برای رسیدن به هدف تان عجله دارید اما باید آرام قدم بردارید در غیر این صورت انرژی تان برای ادامه راه تمام خواهد شد. امروز از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اما بدانید که خانه نشسینی حال شما را بدتر خواهد کرد. هر چه بیشتر با دیگران در ارتباط باشید، بر روحیه تان تاثیر بهتری خواهد گذاشت. نسبت به موضوعی تردید دارید، بهتر است به خودتان زمان دهید تا واقعیت برایتان روشن شود، سپس تصمیم نهایی را بگیرید. نگرانی‌هایتان شما را در چشمش ضعیف می کند، میان رو باشید اعتدال را در هر کاری حتی نیکی کردن به دیگران رعایت کنید. به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد. این هفته خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. کامیابی و موفقیت با باور کردن خودتان به دست می آید.

بهمن

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. شرایطی برای استراحت و تفریح دست می‌دهد. از این شرایط بهره بگیرید و با استراحت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

اسفند

امروز خیلی سطحی مسایل را نگاه نکنید. هر چه نگاهتان عمیق تر باشد، بیشتر به نفع تان خواهد بود. اگر دوست دارید که رابطه مستحکم تری را با شریک زندگی تان داشته باشید، با احساس تر رفتار کنید. درست است که شما فرد رمانتیکی نیستید اما می توانید کمی انعطاف پذیرتر باشید. این رفتار به خود شما نیز احساس بهتری خواهد داد. برای خرید چیزی امروز بهترین زمان است. پس درنگ نکنید. خود را آماده کنید شخصی به دیدنتان خواهد آمد. توانایی‌هایتان را بشناسید و در زندگی به دنبال خواسته های بی اساس نباشید، اندیشه های نادرست را از سر بیرون کنید همین عوامل باعث شده که مدت ها با تردید زندگی کنید و دچار دردسرهای فراوان بشوید، افکار واهی را دور بریزید.

367614