پرداخت فوق العاده ویژه طرح پیشتازان 1400 ویژه شعب و باجه های خدمات بانکی روستایی

مدیر استان ها و بازاریابی از پرداخت فوق العاده ویژه طرح پیشتازان 1400 ویژه شعب و باجه های خدمات بانکی روستایی پست بانک ایران خبر داد.
تصویر پرداخت فوق العاده ویژه طرح پیشتازان 1400 ویژه شعب و باجه های خدمات بانکی روستایی

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا واحدپور مدیر امور استانها و بازاریابی پست‌بانک‌ایران اظهار داشت: با توجه به گستردگی شبکه بانکی پست‌ بانک‌ ایران در شهرها و مناطق روستایی کشور که شامل بیش از ۴۰۰ شعبه و ۵۷۰۰ باجه خدمات بانکی روستایی است و همچنین تجربه قبلی این بانک مبنی بر وجود ظرفیت لازم جهت افزایش منابع در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ به‌ علت فروش محصولات کشاورزی، طرح پیشتازان ( پرداخت فوق‌العاده ویژه شعب و باجه‌های خدمات بانکی روستایی) طراحی و به تصویب هیات مدیره بانک رسید.

وی افزود: هدف از این طرح افزایش منابع شعب و باجه‌های خدمات بانکی روستایی و ارتقا سهم بازار پست‌بانک‌ایران در شبکه بانکی است که با اجرای این طرح، امکان افزایش کارمزد متعلقه باجه‌های روستایی و فوق‌العاده عملیاتی کارکنان شعب فراهم شده است به‌نحوی که در صورت افزایش میانگین منابع باجه‌های بانکی روستایی در آبان‌ماه نسبت به میانگین ماه قبل معادل ۲‌در هزار افزایش( به‌غیر از افزایش ناشی از منابع دهیاری‌ها و تفاهم‌نامه‌های منعقده بانک) مشمول پرداخت کارمزد خواهد شد.

واحدپور تصریح کرد: از مبلغ رشد مذکور معادل نیم در هزار نیز به‌عنوان فوق‌العاده ویژه به شعبه ناظر پرداخت خواهد شد.

گفتنی است: بر همین اساس معادل ۳‌در هزار رشد منابع صرفا شعبه نیز به کارکنان شعب به‌عنوان فوق‌العاده ویژه قابل پرداخت است.

367597