فال روزانه؛ 3 آبان ماه

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه؛ 3 آبان ماه

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز دوشنبه سوم آبان ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.

فروردین

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. فردی که بدخواه شماست، امروز نقشه‌ای شوم برای‌تان کشیده. این فرد را شناسایی کنید و به هر قیمتی که شده اجازه ندهید نقشه‌های پلید خود را اجرا کند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. خیال‌پردازی نکنید و نگاهی واقع‌گرایانه‌ به زندگی در پیش بگیرید. فرصتی برای مسافرت ایجاد می‌شود، این فرصت را مغتنم بدانید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز گردید.

اردیبهشت

امروز با افراد زیادی در تماس خواهید بود اما هر چه می دانید را نباید در مقابل آنها به زبان نیاورید. سعی کنید کمی راز نگه دار باشید تا برنامه هایتان نقش بر آب نشود. هدفی در سر دارید اما آنها را غیرممکن می دانید به همین دلیل تلاشی هم برای آن نمی کنید، یادتان باشد که خواستن توانستن است. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، حتما به اهداف تان خواهید رسید. نسبت به فردی که دوستش دارید کمی حساس شده اید، اما بدانید که با این کار نتیجه برعکسی می گیرید. اینکه حرف دلتان را چطور و کجا بزنید از اصل حرف مهمتر است. جمله‌هایتان را بالا و پایین کنید و منتظر فرصت مناسب برای گفتنشان بمانید، در غیر این صورت حرفتان شنیده نخواهد شد و به آنچه می خواهید نمی‌رسید. تجارت برایتان خوب است اما بهتر است با فردی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید.

خرداد

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. کاری که مدت‌ها است انجام آن به تعویق افتاده است، امروز با کمک همکاران به پایان می‌رسد. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصاب‌تان را هم حسابی خورد می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

تیر

مشکلی ذهن شما را درگیر کرده است اما تنها راه چاره شما صبوری است. نگرانی بیش از حد شما به آینده باعث می شود که زمان حالتان را نیز از دست دهید. بنابراین خودتان را اذیت نکنید و زندگی را سخت نگیرید. سعی کنید که از داشته های زمان حالتان لذت ببرید تا سرنوشت بهترین ها را برای شما رقم زند. به زودی فردی به سمت تان می آید و شما با دیدن او خوشحال می شوید. سعی کنید که برای تغییر روحیه تان هم که شده زمان بیشتری را با او بگذرانید. مشکلی حل شده و خطری از سرتان گذشته است. به شکرانه آن صدقه ای بدهید و دلی را شاد کنید. حالا که هستید زندگی کنید. این قدر دنبال شادی ها و اتفاقات بزرگ نباشید. زندگی معجزه است، از هر لحظه آن استفاده کنید و دور و برتان را ببینید. دیدار اتفاقی یک دوست دلتان را روشن می کند.

مرداد

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.

شهریور

این روزها فردی زیاد در اطراف شما می پلکد اما بهتر است که به او اعتماد نکنید. در محیط کار سعی کنید که تمرکزتان تنها روی کار خودتان باشد در غیر این صورت درگیر حاشیه خواهید شد. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید اما گاهی این روش جواب نمی دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد. در این شرایط بهتر است که هیچ عکس العملی نشان دهید و تا آرام شدن امواج، خودتان را به دست آن بسپارید. خبر خوبی در مورد مسایل مالی در راه است. جانتان سلامت، مال جبران می شود. دوری از شخصی طاقتتان را طاق کرده، متاسفانه فعلا باید با شرایط بسازید و صبوری کنید. از کسی که توقعش را ندارید، حرکتی خواهید دید که متعجب و نظرتان را نسب به او عوض می کند. به دنبال شادی در اتفاقات کوچک اطرافتان باشید.

مهر

بدرفتاری با همسر یا عشق ‌زندگی‌‌تان را کنار بگذارید. ادامه این رفتار فاصله‌های عمیقی میان شما و عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد کرد. احترام به اطرافیان را فراموش نکنید و آن‌گونه‌ای با دوست و آشنا رفتار کنید که انتظار دارید آنها نیز همین رفتار را با شما در پیش بگیرند. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.

آبان

از صبح کمی نگران هستید اما دلیل آن را نمی دانید. نگران نباشید زیرا این حالت موقتی ست و نمی تواند نتیجه منفی روی کارهایتان داشته باشد. سعی کنید امروز زمان بیشتری را در دل طبیعت بگذرانید. در محیط کار پیشرفتی خواهید داشت از آنجا که دیگران نیز در این موفقیت سهم داشته اند، این شادی را با آنها جشن بگیرید. اگر امروز یکی از اطرافیان تان شما را ناراحت کرد، سعی کنید که کنترل تان را از دست ندهید زیرا به روابط تان لطمه خواهد خورد. عجله کار شیطان است اما برای شما دیگر وقت آن رسیده که به کارهایتان شتاب و سرعت عمل ببخشید، شما فقط احتیاج به اراده قوی و ایمان به خودتان دارید. حواستان را بیشتر جمع کارهایتان بکنید و بگذارید وظایفی را که به عهده گرفته‌اید بخوبی به پایان برسد. این هفته یک تماس تلفنی بسیار مهم خواهید داشت.

آذر

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با یکی از دوستانِ باتجربه خود درمیان بگذارید. بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. سنگی در سر راه‌تان قرار دارد و روز را آن‌گونه که انتظار دارید به پایان نخواهید رساند.

دی

نگران آینده تان هستید و این نگرانی طبیعی است اما واقعیت این است که شما باید از زندگی تان لذت ببرید، پس به دنبال آنچه این لذت را به شما می بخشد، باشید. گذشتن از محدودیت ها و قوانین برایتان سخت است اما گاهی باید این کار را انجام دهید و پایتان را از مرزها فراتر بگذارید. این تفکر به خصوص در مورد مسائل عاطفی می تواند تغییرات زیادی را در رابطه تان ایجاد کند. اگر در این مورد مصمم باشید، به زودی تغییرات بزرگ و مثبتی را در زندگی تان خواهید دید. حرفی شنیده‌اید که برایتان بسیار سنگین بوده، برای آدم ها به اندازه اهمیتشان ارزش قائل شوید. برای دعوت از شخصی برای همکاری دچار تردید و دودلی هستید، بهتر است پیشنهادتان را دوباره بررسی کنید. این هفته به طور اتفاقی شخصی را در جایی می بینید که فکر تازه ای به سرتان می اندازد، این فکر خوبیست.

بهمن

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. هراسی از آینده نداشته باشید و مطمئن باشید تصمیمی که قصد انجام آن را دارید به شما ضرری وارد نمی‌کند. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

اسفند

حسابی خسته شده‌اید و حوصله ندارید، امروز به خودتان مرخصی بدهید و تا می‌توانید استراحت کنید. پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود و بهتر است قسمتی از این پول را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.

367430