دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با سربازان اهل تسنن

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در دیدار با سربازان اهل سنت گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله راهبردی تبدیل شده است.
تصویر دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با سربازان اهل تسنن

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) در دیدار با سربازان اهل سنت گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله راهبردی تبدیل شده است.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) در دیدار با سربازان و کارکنان وظیفه اهل تسنن این نیرو ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و تبریک هفته وحدت به همه مسلمین جهان گفت: هفته وحدت، هفته‌ای سراسر نور، شادی، سرور و ایام همبستگی همه مسلمانان جهان است.

وی در این مراسم با اشاره به فرمایش حضرت رسول اکرم (ص) که فرمود: اتحاد مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است اظهار کرد: در این هفته و روز مبارک، دست‌ها را به هم گره می‌زنیم و توانمان را در مسیر واحد و بر ضد دشمن متجاوز به کار می‌گیریم.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه تنها با وحدت می‌توان در برابر هجمه‌های دشمن مشترک ایستادگی کرد گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مسئله‌ای راهبردی تبدیل شده است و تمام تبلیغات سو دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه الگو قرار دادن سیره پیامبر اسلام (ص) موجب دوستی و برادری و اجتناب از جنگ و درگیری در روابط افراد و ملت‌ها می‌شود اظهار کرد: درس حضرت محمد مصطفی (ص) برای بشریت دعوت به اتحاد و جمع شدن و اتحاد در قلب، گفتار، کردار است.

وی بیان کرد: اهل تسنن و تشیع و حتی اقلیت‌های مذهبی باید دست در دست هم و کنار هم باشند و به تفرقه افکنان و منافقین اجازه جولان ندهند.

در این مراسم با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از سربازان وظیفه اهل تسنن تقدیر به عمل آمد.

منبع: میزان

367206