بیرانوند در آستانه جدایی از بواویشتا!

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: باشگاه بواویشتا پیش پرداختی داشته اما تا الان هیچ حقوقی به بیرانوند پرداخت نشده است.
تصویر بیرانوند در آستانه جدایی از بواویشتا!

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی سلیمانی در مورد اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان از تساوی هفته اول مقابل پیکان راضی بود، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، قطعا راضی هستیم،. تیم خیلی دیر تشکیل شد. دو هفته تمرین کردیم اما تیم‌های دیگر حدود دو ماه تمریناتشان را شروع و یارگیری کرده بودند. با این شرایط از این نتیجه راضی هستیم و به امید خدا باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه آیا این باشگاه به خاطر کمبودها و عدم حمایت دست به عصا حرکت می‌کند، گفت: نمی‌توان این طور گفت. تیم ما دیر تشکیل شد. در دو سه هفته اول قطعا بازی‌های سختی داریم چون از لحاظ آمادگی بدنی تیم به شکل خودش نرسیده، ضمن اینکه نفت مسجدسلیمان شرایط سخت خودش را دارد. با توجه به مشکلات قانونی، وزارت نفت نمی‌تواند کمک آنچنانی انجام بدهد. امکانات شهر پایین است و همه این مشکلات و معضلات دست به دست هم می‌دهد تا ما به حداقل‌ها که همان حضور در لیگ است راضی باشیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید واقعیت‌ها را بپذیریم و با توجه به داشته‌هایمان به دنبال کسب نتایج باشیم.

وی در مورد اینکه آیا بازی‌های نفت مسجدسلیمان قرار است در اهواز برگزار شود، عنوان کرد: باید ناظر بازی نظر بدهد، اهواز زمین آنچنانی ندارد، تنها زمینی که شرایط مسابقه دارد ورزشگاه شهدای فولاد است. قرار است در جلسه‌ای با باشگاه فولاد صحبت کنیم و ببینیم آیا زمین را به ما می‌دهند یا نه، شرایطی وجود دارد و باید بررسی شود. ان‌شاالله تا ساعت 14 مشخص می‌شود که بازی در کدام زمین انجام خواهد شد.

معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص دیده شدن موش و عقرب در خوابگاه تیم گفت: خوابگاه حدود سه ماه تعطیل بود و الان آن را تمیز کرده‌اند و شهرهای جنوبی عقرب به وفور یافت می‌شود. در آن ماشین لباسشویی حدود سه ماه کسی با آن کار نکرده بود، نمی‌توان این را کتمان کرد ولی به کم‌کاری بود یا هر اتفاق دیگری، این اتفاق رخ داده و امیدوارم از این به بعد شاهد این مسائل نباشیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری جذب نفت مسجدسلیمان می‌شود، عنوان کرد: احتمال جذب مهاجم وجود دارد. مهاجم کم داریم. اگر مهاجم خوب پیدا کنیم قطعا جذب می‌کنیم.

وکیل علیرضا بیرانوند در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان تیم ملی کشورمان با باشگاه بواویشتا پرتغال به مشکل خورده، اظهار داشت: بیرانوند شرایط خوبی دارد. جا افتاده و به عنوان دروازه‌بان اول او را بازی می‌دهند اما تا الان پرداختی انجام نشده است.

وی در گفت‌وگو با تهران ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا در پرتغال هم مانند باشگاه‌های کشورمان عمل می‌کنند، گفت: ظاهرا این موضوع جهانی است! همه چیز مختص ما نیست و آسمان همه جا همین رنگ است! پیش پرداختی داشته‌اند اما تا الان هیچ حقوقی به بیرانوند پرداخت نشده است.

سلیمانی در مورد اینکه آیا با ادامه این شرایط بیرانوند از بواویشتا جدا می‌شود، گفت: اگر این شرایط ادامه پیدا کند و حقوقی پرداخت نشود، قطعا باید به فکر جدایی باشد. چون هدف اول زندگی آسایش مادی است. او از شرایط فوتبالی خودش راضی است و بازی می‌کند. با اینحال 20 روز تا یک ماه دیگر مهلت می‌دهیم. اگر کاری انجام ندادند، آن موقع با این باشگاه مکاتبه می‌کنیم.

منبع: فارس

367109