علی جانور دستگیر شد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری سارق مسلحانه خطرناک با نام علی جانور خبر داد.
تصویر علی جانور دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، او جوانی اش، ارزشمندترین روزهای عمرش را در قاب چهره اش که با تیزی تیغ جرم و جنایت، سرقت ، خلاف خط خطی کرده و آثار کج راهه و پلشتی سال های عمرش را در خطوط چرکین چاقو نمایان ساخته بود، دید.

هم چنین سوابق سرقت های مسلحانه، جرم و جنایتش که عمدتا مناطق و مراکز جنوبی شهر تهران را کمین می کرد؛ بیشمار بوده و پیوسته بابت هر پرونده سرقت و جرمش به زندان افتاده و پس از آزادی از بند زندان متعاقبا به تکرار سرقت ها سریالی اش ادامه می داد.

خوشبختانه نیروهای پلیس در شهرستان ری نیز با به کارگیری فنون و تجارت ارزنده پلیسی و تلاش های بی وقفه و شبانه روزیشان با دستگیری و متلاشی کردن این دسته از سارقین بی رحم نیات پلید و اقدامات مخل امنیت آنان را خنثی نموده و سارقین را در نیل به اهداف شومشان ناکام می گذارند.

اما به اعتراف صاحب نظران و کارشناسان جامع شناسی باید برای خشکاندن بسترهای وقوع جرم و جنایت در جامعه تمامی دستگاه ها و متولیان اقتصادی قضایی و فرهنگی کشور تمام قد به پای کار آمده و پلیس را در اجرای این امر خطیر و امنیت ساز یاری رسانند.

اظهارات فرمانده انتظامی شهرستان ری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه اجرای طرح کاشف ۴، اظهارداشت: با پایش و رصدهای اطلاعاتی، فرماندهی انتظامی شهرستان ری موفق به دستگیری ۱۲۱ نفر از سارقین حرفه ای منازل شد.

وی بیان داشت: از این تعداد سارقین ۸ باند بصورت سازمان یافته و شبکه ای مبادرت به سرقت می کردند که دستگیر و تعدادی از اینها دارای سوابق متعدد کیفری اعم از سرقت مسلحانه بودند؛ که دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اقدامات شهرستان ری در ۳ ماهه دوم سال جاری با ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اشاره کرد: نیروی انسانی ، ناوگان خودرویی و تجهیزات و اماکن مراکز انتظامی را مجهز ساختیم. تعاملات خوبی با شورای تامین ادارات و نشست هایی با نمایندگان مجلس در جهت تقویت سازوکار و بسترهای انتظامی داشتیم.

سرهنگ جلیلیان توضیح داد؛ ۱۲ درصد افزایش کشفیات، ۵۰ درصد افزایش دستگیری و ۸۱ درصد کاهش سرقت های خشن را در شهرستان ری داشتیم.

وی تاکید کرد: با اجرای چهارمین مرحله طرح رعد شهرستانی و طرح پیشگیرانه، عملیاتی، پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها را دستور کار قرار دادیم؛ که میزان رضایت مندی شهروندان را در پی داشت.

وی از دستگیری متهمی با سابقه کیفری فراوان خبردادوگفت: علی جانور متهمی است که با رصدهای اطلاعاتی توسط همکاران در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد. در حال حاضر ۲۵ شاکی دارد.

وی ادامه داد: دارای محکومیت حبس تعزیری بوده و بیشتر سرقت های خود را در مناطق غربی و جنوبی تهران کشور انجام داده است.

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: جزو سارقین مسلح حرفه ای وخطرناک هست.

ساراپیرانه

366747