آغاز مرحله نخست ثبت‌نامِ متقاضیان جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام متقاضیان جهش تولید مسکن در استان از امروز ۲۸ مهرماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: متقاضیان یک ماه فرصت دارند تا در سامانه جدید به آدرس saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
تصویر آغاز مرحله نخست ثبت‌نامِ متقاضیان جهش تولید مسکن در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از استان سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام متقاضیان جهش تولید مسکن در استان از امروز ۲۸ مهرماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

اکبری افزود: متقاضیان یک ماه فرصت دارند تا در سامانه جدید به آدرس saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: طرح جهش مسکن که بطور عمده دهک‌های یک تا چهار جامعه را در بر می‌گیرد مهم‌ترین هدف آن برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون مسکن در سال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره از ثبت نام که اولین مرحله ثبت نام قانون جهش تولید مسکن است در شهرهایی که تاکنون امکان تأمین زمین وجود نداشت و شرایط احداث پروژه‌ها مهیا شده، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

وی عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌ای زمین و مسکن، نداشتن مالکیت خصوصی، تأهل و یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت اخیر در شهر مورد تقاضای مسکن را از شروط اصلی برای ثبت نام متقاضیان در این طرح عنوان کرد.

عطاءاله اکبری در پایان تأکید کرد: ساخت واحدهای مسکونی جدید در این طرح به‌صورت تقاضا محور است و در صورت وجود متقاضی واحدهای مسکونی احداث می‌شوند.

منبع: ایسنا

366739