طالع بینی روزانه؛ 28 مهرماه

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر طالع بینی روزانه؛ 28 مهرماه

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز دوشنبه بیست و هشتم مهر ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.

فروردین

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید. روابط پنهانی و بی‌ثمر را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار باشید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

اردیبهشت

به اطرافیان قول‌هایی ندهید که بعدا از انجام این قول‌ها ناتوان باشید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

خرداد

شما فرد با انگیزه ای هستید. گاهی اوقات انرژی شما تخلیه می شود، علت آن هم این است که بیش از حد از خودتان کار می کشید. باید سعی کنید که حد تعادل را رعایت کنید. شما به استراحت و تفریح هم نیاز دارید، پس از این موضوع مهم را فراموش نکنید. در بین دوستانتان خوش باشید. امروز باید مشکلات زندگی را شناسایی کنید. همیشه برای خودتان هدف داشته باشید. اجازه ندهید که مشکلات مالی و اقتصادی به شما غلبه کند. باید سعی کنید که در جمع دیگران اتفاقات بزرگی را رقم بزنید. بهترین لحظات را می توانید برای خودتان و دوستانتان به وجود بیاورید. مسئولیت پذیری خود را بالا ببرید.

تیر

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کنید و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید. احتمال دارد امروز مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود.

مرداد

باید سعی کنید که درک خود را از زندگی بالا ببرید. تصویر واضحی از اهداف خود داشته باشید. زندگی را برای خودتان سخت و دشوار نکنید. خوشبختانه می توانید به رضایت حداکثری را در خانواده به دست بیاورید. با کسانی که تجربه کافی دارند مشورت کنید. امروز زمان خوبی برای برقراری ارتباطات جدید است. بیش از حد انزوا و تنهایی را انتخاب نکنید و در جمع دیگران خود باشید. مراقب مشکلات گوارشی باشید. وارد جزئیات کار نشوید. امروز باید سعی کنید که به خودتان و اطرافیانتان عشق و محبت را هدیه کنید.

شهریور

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. روز خوبی را برای انجام کارها در پیش دارید و به مشکل خاصی بر نخواهید خورد. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

مهر

خودتان را درگیر حرف و حدیث های دیگران نکنید و به عهد و پیمان خود پایبند باقی بمانید. بیش از حد در مسائل عمیق نشوید. سعی کنید حس استقلال را در خودتان ایجاد کنید که قطعاً از آن لذت می برید. گاهی اوقات به شدت ترسو می شوید و نمی توانید حرف های خود را بزنید. بهتر است که از چیزی نترسید. آگاهی خود را نسبت به مشکلات اطراف بالا ببرید. باید مراقب باشید که خستگی جسمانی به شما غلبه نکند. اهمیت کارهایی که در آنها وارد شده اید را مد نظر قرار دهید. سعی کنید که اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. بیش از حد در اهدافتان شک و تردید نداشته باشید.

آبان

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید. احتمال زیادی وجود دارد که کار ناراحت‌کننده‌ای انجام دهید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را با این رفتار دلخور کنید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

آذر

باید تلاش و پشتکار حداکثری را به کار بیندازید. روابط خود را با دوستانتان بهبود ببخشید. از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید. امروز باید حس استقلال را در خودتان افزایش دهید. تمرکز شما باید روی کارهایی باشد که به آن علاقه دارید. سعی کنید که همیشه بلندپرواز باشید. اتفاقات بسیار خوبی در راه است. همیشه هدفمند زندگی کنید. امروز باید برای خودتان هدف تعیین کنید. بیش از حد وارد مسائل احساسی نشوید. مراقب باشید که کسی به شما آسیب وارد نکند. بعضی از افراد هستند که پشت سر شما دسیسه چینی می کنند. باید سعی کنید حس منفی حسادت را از خودتان دور کنید. برای مشکلات گذشته حسرت نخورید.

دی

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد.

بهمن

علایق خود را خالصانه ابراز کنید. از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید. سعی کنید که به باورهای خود در زندگی پایبند باقی بمانید. امروز باید نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. اجازه ندهید که کسی احساسات شما را زیر سؤال ببرد. باید حساسیت خود را نسبت به مسائل کم کنید. تا جایی که می توانید ورزش کنید که حال شما را خوب می کند. سعی کنید که همیشه انسان های اطراف خود را ببخشید. امروز باید عشق خود را خالصانه ابراز کنید. از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنید. باید سعی کنید که برای اطرافیانتان دلسوز باشید. به دنیای ذهنی دیگران تجاوز نکنید و به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید.

اسفند

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

366700