آخرین دوره مدیریت مدیرعامل آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی

داون هادسون، مدیرعامل آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی خبر داد که این دوره، آخرین دوره مدیریت او در آکادمی است.
تصویر آخرین دوره مدیریت مدیرعامل آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، داون هادسون پس از یک دهه مدیرعاملی آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اعلام کرد که این دوره، آخرین دوره حضور وی در این آکادمی است.

هادسون در سال ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل به آکادمی پیوست و پس از پایان قراردادش در ماه می ۲۰۲۳، پست خود را ترک خواهد کرد. آکادمی همچنین اعلام کرد که جستجوی جانشین هادسون به زودی آغاز می‌شود و او "نقشی حیاتی در این انتقال" خواهد داشت.

هادسون درباره تصمیم خود توضیح داد: پس از بیش از ده سال و افتتاح فوق‌العاده موفق موزه جدید ما، تصمیم گرفتم که با پایان یافتن این دوره، زمان آن فرا برسد که فرصت‌ها و ماجرا‌های دیگری را کشف کنم؛ زیرا به سختی می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد.

هادسون افزود: ما خیلی چیز‌ها را با هم به دست آوردیم که برای من اهمیت زیادی داشت - تعهد مداوم ما به نمایندگی و مشارکت، تطبیق آکادمی با یک موسسه پیچیده دیجیتالی جهانی و ایجاد برترین موزه فیلم جهان که مقصد طرفداران فیلم برای دهه‌ها خواهد بود. من و هیئت مدیره متقابلاً متعهد هستیم که بدون تغییر به رهبری جدید برسیم. برای آینده چه برای آکادمی و چه برای خودم هیجان زده هستم.

اخبار اقدامات بعدی هادسون پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز موزه فیلم‌های سینمایی آکادمی که در ماه سپتامبر برای عموم باز شد، منتشر می‌شود. توسعه موزه تنها یکی از ابتکارات بسیاری بود که هادسون در آن نقش اصلی را ایفا کرد.

هادسون به عنوان مدیرعامل، همچنین بر کارکنان ۴۵۰ نفره آکادمی در لس آنجلس، نیویورک و لندن نظارت می‌کند. عملیات و ترویج، شامل جوایز، عضویت، بازاریابی، ارتباطات، امور مالی و فناوری و بنیاد آکادمی که شامل ابتکارات آموزشی، کمک‌هزینه‌ها و کمک‌های مالی، کتابخانه مارگارت هریک و آرشیو فیلم آکادمی است.

آکادمی همچنین تحت رهبری هادسون، با افزایش تنوع، مشارکت و نمایندگی در اعضا، مدیریت و کارکنان آکادمی، تنوع را در بین پست‌ها افزایش داد.

در دوران تصدی وی، این سازمان تعداد زنان را دو برابر کرد و جوامع قومی/نژادی را از طریق ابتکار A2020 کمتر معرفی کرد و متنوع‌ترین طبقه را در تاریخ سازمان در سال ۲۰۲۰ به ارمغان آورد. هادسون همچنین بر ایجاد دیافراگم ۲۰۲۵ نظارت کرد که استاندارد‌های لازم برای صلاحیت اسکار را تعیین می‌کرد.

سال گذشته، شورای حکام سازمان اعلام کرد که هادسون قرارداد خود را دوباره تمدید کرده است و تا ماه می ۲۰۲۳ در این پست به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

366511