همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد

در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت «نشان‌ عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره» شد و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان «سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی» تقدیر به‌عمل آمد.
تصویر همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت «نشان‌ عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره» شد و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان «سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی» تقدیر به‌عمل آمد.

هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها» عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسؤولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام گردید.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در راستای تحقق چشم‌انداز خود، فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی‌اش را ذیل سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط‌زیست» تعریف کرده، توانست در این جشنواره در دو بخش جایزه دریافت کند.

بر اساس رأی کمیته داوران، همراه اول با کسب امتیاز لازم «نشان عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره» را دریافت کرد؛ همچنین «لوح ویژه سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی» به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل اپراتور اول اعطاء شد.

366336