تشریح وضعیت برگزاری مراسم ایام الله ۱۳ آبان

استاندار تهران وضعیت برگزاری مراسم ایام الله ۱۳ آبان را تشریح کرد.
تصویر تشریح وضعیت برگزاری مراسم ایام الله ۱۳ آبان

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اهمیت این جلسات اظهار داشت: یکی از جلسات مهم و ضروری، جلسه ستاد مقابله با کرونا است که این مسئله به سبب اهمیت موضوع و تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: استانداری علاوه بر انجام وظایف ذاتی از جمله تامین امنیت و نظارت بر دستگاه‌ها؛ اولویت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها موضوع کرونا است از اینرو تاکید بر این است که این جلسات به صورت مستمر برگزار شود و در این زمینه مبنا نظر کارشناسان حوزه بهداشت می‌باشد و تمام ابعاد موضوع باید سنجیده شود.

استاندار تهران در مورد مراسم ۱۳ آبان عنوان کرد: اهمیت به معنویت و داشته‌های معنوی مردم ضروری است و کرونا در این زمینه به کشور ما و کشور‌های اسلامی خسارت وارد کرده و مدت زیادی است که نماز جمعه در تهران برگزار نمی‌شود؛ البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.

منصوری سپس گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در مورد برگزاری مراسم ۱۳ آبان نیز کمیته‌ای متشکل از معاونان بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، جزئیات دستورالعمل‌های بهداشتی را تدوین می‌کنند تا به فرمانداران ابلاغ و مراسم با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

منبع: میزان

366317