به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ ابراهیم غلامی، جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی حاضر در این نشست، نقش روابط عمومی و رسانه را در صنعت بیمه بسیار حائز اهمیت دانست.
وی اذعان داشت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، باید اطلاع رسانی بیشتری از خدمات بیمه ای صورت پذیرد تا همه افراد جامعه با خدمات به موقع و سازنده بیمه آشناتر شوند.
به گفته غلامی، در راستای آگاهی بخشی در زمینه خدمات بیمه ای در کشور، روابط عمومی شرکت ها نقش مهمی دارند و فرهنگ سازی در این عرصه ، هنوز جای کار بسیاری دارد .
در ادامه این نشست، مصطفی زندی، مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور که درگیر ویروس کرونا بوده بسیاری از جلسات و برنامه های موجود را نمیتوان حضوری برگزار کرد که این امر باعث شد تا توجه بیشتری به عرصه دیجیتال در سطح کشور شود.
در این نشست به موضوعاتی چون نحوه حضور شرکت های بیمهای در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و زنگ بیمه هم پرداخته شد.