دادستان کل کشورمان وارد ارمنستان شد

محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور امروز سه‌شنبه در صدر هیاتی از مسوولان قوه قضائیه، با استقبال سفیر کشورمان در ارمنستان و معاون دادستان جمهوری این کشور وارد ایروان شد.

تصویر دادستان کل کشورمان وارد ارمنستان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در بدو ورود به ایروان در گفت وگویی، با اشاره به روابط دوستانه و حسن همجواری دو کشور گفت: سیاست کلی نظام تقویت روابط با کشورهای همسایه است و ارمنستان همواره‌ همسایه‌ای خوب برای ایران بوده است.

دادستان کل کشور با بیان این که ایران و ارمنستان در حوزه قضایی روابط و همکاری نزدیکی دارند، ادامه داد: در این سفر که به دعوت آقای داوتیان دادستان کل جمهوری ارمنستان انجام می‌شود، راه‌های ارتقای روابط به ویژه در حوزه قضایی و حقوقی پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: آلودگی رود ارس از جمله نگرانی‌های ما است که در این سفر آخرین تحولات و نتایج اقدامات طرف ارمنی برای رفع این نگرانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: در سفر سه روزه به ارمنستان با آقای پاشینیان نخست وزیر و تعداد دیگری از مقامات ارشد این کشور دیدار و درباره موضوعات مختلف از همکاری‌های قضایی و حقوقی، اجرای توافقات دوجانبه پیشین، همکاری در مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر و همچنین پیگیری وضعیت زندانیان ایرانی در ارمنستان رایزنی می‌شود.

منبع: ایرنا

365127