عضو شورای شهر:

اداره شهر تهران قابل قبول نیست

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در واقع تهران به عنوان یک کلان شهر، پایتخت سیاسی و تهرانی که توسط استانداری تهران اداره می شود، با یک مدیریت شلخته و موازی کاری مواجه است.

تصویر اداره شهر تهران قابل قبول نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی اقراریان در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر در واکنش محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ما با تهرانی مواجه‌ایم که سه الگوی مدیریت متفاوت دارد. در واقع تهران به عنوان یک کلان شهر، پایتخت سیاسی و تهرانی که توسط استانداری تهران اداره می‌شود را با یک مدیریت شلخته و موازی کاری‌ها شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت بودجه‌ها و تخصیص‌های کشور، تصور می‌کنید که چه میزان اعتبار برای این امر نیاز است و این اعتبار از چه منابعی تامین خواهد شد.

اقراریان خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ادامه داد: پیش بینی شما برای آب شرب مربوط به چه جمعیتی است و باید توجه داشت که شهرک‌های اغماری اطراف تهران نیز خارج از این قاعده نیستند. تهران در حال تبدیل شدن به یک کانون جمعیتی است که طی سال‌های آینده ما را با یک بحران مواجه خواهد کرد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر اظهار داشت: باید مشخص شود که برنامه شهر برای آب خاکستری چیست و برای صنایع و کارگاه‌ها چه برنامه‌ای داریم.

اقراریان بیان کرد: لازم است یک تدبیر برای اداره تهران انجام شود. شهرداری امروز هزینه حمل و نقل عمومی را از جیب شهروندان پرداخت می‌کند این در حالی است که دولت در این زمینه تکالیفی دارد.

عضو شورای شهر تاکید کرد: ما شاهد یک بی تفاوتی و روزمرگی در تهران هستیم که باید توسط فرماندار و استاندار تهران مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

365016