تاکید رئیس کمیته ملی المپیک بر حمایت ویژه از فدراسیون‌ها

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وظیفه ما و وزارت ورزش حمایت است و همه توان‌مان را برای حمایت از فدراسیون‌ها به کار خواهیم گرفت.
تصویر تاکید رئیس کمیته ملی المپیک بر حمایت ویژه از فدراسیون‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدرضا صالحی امیری در مراسم تجلیل از ورزشکاران تیراندازی با کمان المپیکی و پارالمپیکی گفت: اگر امروز در آرامش زندگی می‌کنیم، مدیون خون شهدا هستیم. در کنار شهدا قشری حضور دارند که کمتر به آنها توجه شده است. خوشبختانه در ورزش، جانبازان و معلولین ما به خوبی در میادین مختلف درخشیدند و فدراسیون جانبازان و معلولین و خسروی‌وفا عرصه این درخشش و مدال‌آوری را فراهم کردند.

وی افزود: شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، کادر فنی و هیئت‌های استانی نیز برای موفقیت کمانداران در المپیک و پارالمپیک تلاش کردند و در نهایت زهرا نعمتی و سایر ورزشکاران درخشیدند. اگر یک نفر روی سکو می‌رود، صد نفر از او‌ حمایت می‌کنند و باید از آنها یاد کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این شرایط سخت کرونا و مشکلات اقتصادی، ورزش نشاط را به خانواده‌ها می‌دهد و ما این موضوع را در موفقیت‌های کشتی و فوتبال دیدیم. باید تلاش کنیم از طریق رسانه با برگزاری رویدادها کام ملت را شاد کنیم. وظیفه ما و وزارت ورزش نیز حمایت است و حتما همه توان را برای حمایت از فدراسیون‌ها به کار خواهیم گرفت.

صالحی امیری در خصوص حمایت از کشتی گفت: قبل از اعزام‌ کشتی به المپیک، حدود 50 میلیارد از طریق وزارت ورزش، کمیته المپیک و سازمان برنامه و بودجه کمک کردیم. 27.5 سازمان برنامه و بودجه، 15 میلیارد وزارت ورزش و 6 میلیارد کمیته ملی المپیک به فدراسیون کشتی دادند که البته این مبلغ ناچیز است و‌ سایر بخش‌ها نیز باید کمک کنند.

منبع: تسنیم

364947