مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد:

امدادرسانی به مردم زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد/ تأمین 100 دستگاه تانکر آب و 500 بسته مواد غذایی برای زلزله‌زدگان

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان از تأمین ۱۰۰ دستگاه تانکر آب ثابت برای مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا و توزیع 500 بسته مواد غذایی میان آن‌ها خبر داد و اظهار داشت: همکاری و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ادامه دارد و تا رفع کامل موانع و مشکلات پای خدمت هستیم.
تصویر امدادرسانی به مردم زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد/ تأمین 100 دستگاه تانکر آب و 500 بسته مواد غذایی برای زلزله‌زدگان

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خوزستان، سرهنگ سید رسول موسوی مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان پیش از ظهر امروز دوشنبه درباره کمک‌رسانی سپاه به مناطقِ زلزله‌زده اندیکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌محض وقوع زلزله اخیر در شهرستان اندیکا و با دستور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، معاونت این سپاه با بسیج کردن همه امکانات خود آماده امدادرسانی به مردم زلزله‌زده شد.

وی از تأمین ۱۰۰ دستگاه تانکر آب ثابت برای مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا خبر داد و افزود: همچنین در راستای کمک به مردم زلزله‌زده امروز تعداد ۵۰۰ بسته مواد غذایی میان آن‌ها توزیع شده است.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان تأکید کرد: همکاری و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ادامه دارد و تا رفع کامل موانع و مشکلات پای خدمت هستیم.

بنا به اعلام مؤسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران در ساعت ۰۱:۲۲ صبح امروز دوشنبه (۱۹ مهر ۱۴۰۰) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ از نوع mn در ۲۶ کیلومتری قلعه خواجه، خوزستان به وقوع پیوست.

همچنین ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه بامداد شنبه (۱۷ مهرماه ۱۴۰۰) زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر شهر و روستاهای قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند.

زمین‌لرزه از دوازدهم مهرماه امسال تاکنون چندین بار شهر قلعه خواجه و بخش چلو در شهرستان اندیکا را به لرزه در آورده است که باعث تخریب صددرصدی برخی از منازل روستاییان و شهروندان این مناطق نیز شده است.

منبع: مهر

364850