روایت فیفا از دیدار های حساس تیم ملی

سایت فیفا نوشت: دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی یک دیدار محوری و اساسی خواهد بود.
تصویر روایت فیفا از دیدار های حساس تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، سایت فیفا در گزارشی از رقابت حساس در قاره آسیا در این دوره از مسابقات فیفادی پرده برداشت و از دیدارهای سخت تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

فیفا نوشت که در گروه اول مسابقات، تیم ملی ایران باید در امارات به مصاف تیم ملی این کشور برود و امیدوار است تا رکورد شکست ناپذیری خود را تداوم بخشد. تیم ملی کشورمان 9 بازی متوالی است که طعم شکست را تجربه نکرده است و می‌خواهد در 2 بازی سخت آینده خود مقابل امارات و کره جنوبی این آمار را تداوم بخشد.

فیفا نوشت: دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی یک دیدار محوری و اساسی خواهد بود. این دیدار کلاسیک نیازی به معرفی ندارد. آنها 9 بار در انتخابی جام‌های جهانی مقابل هم در دهه اخیر قرار گرفتند. ایران در مسابقه 20 مهر میزبان کره جنوبی بوده و چون از سال 2009 ( 1388) تاکنون مقابل این تیم طعم شکست را تجربه نکرده است، ذهنی روشن و قدرتمند دارد.

فدراسیون فوتبال جهانی نوشت: ایران در 6 بازی اخیر خود مقابل کره جنوبی به 3 برد و 3 تساوی دست یافته و حالا اسکوچیچ با یک تیم تمام عیار می‌خواهد 3 امتیاز بازی را بدست آورد و رکورد خود را تقویت بخشد.

فیفا در خصوص تیم ملی کره جنوبی نیز نوشت که با ستاره‌ای به نام «سون هئونگ مین»‌ امیدوار است تا پیروزی انتخابی جام جهانی 1994 را دوباره تکرار کند. کره جنوبی البته با مصدومیت «کون چان هون» مواجه شده است. بازیکنی که در بازی مقابل لبنان تنها گل تیم ملی کره جنوبی را به ثمر رساند.

فیفا در خصوص بازی تیم ملی امارات مقابل تیم ملی کشورمان نیز نوشت: علی مبخوت به دنبال گلزنی مقابل تیم ملی ایران است و می‌خواهد پس از این تیم، دروازه عراق را نیز باز کند. امارات همچنان به دنبال برد حساس و حیاتی اول خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی است.

تیم ملی کشورمان فرداشب در ورزشگاه ابوظبی میهمان امارات است و در روز سه شنبه در آزادی میزبان کره جنوبی است.

منبع: فارس

364100