فال روزانه سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰

برای مطلع شدن از وقایع مهم و جذاب پیش روی خود به صورت سرگرمی در روز سه شنبه سیزدهم مهر ماه 1400 فال روزانه پرسون را بخوانید.
تصویر فال روزانه سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصت بیشتری برای خودشناسی پیدا می‌‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و با شناخت بیشتری که از خودتان پیدا می‌‌کنید، آینده‌ای پربار را رقم بزنید. اتفاق‌های فرخنده‌ای در این سال انتظار شما را می‌کشد، این اتفاق‌ها را به بهانه‌ای برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل کنید. دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اعضای خانواده تجربه نمایید. با فردی رابطه دارید که این ارتباط شما را آزار می‌دهد. در سال تولدتان این رابطه را کنار بگذارید و دوستان جدیدی پیدا کنید. ماه‌های سال تولدتان را با کار و تلاش شبانه‌روزی ادامه دهید تا به آذر برسید. در این ماه زحمت‌هایی که کشیده‌اید به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا دامنه موفقیت‌های شما روزبه‌روز گسترش یابد. اواخر امسال با مشکلی مواجه می شوید، برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. لطفی که اطرافیان به شما می‌کنند را فراموش نکنید و در اولین فرصت محبت‌های دوستان را جبران کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به الگویی درخشان برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. گرفتاری مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. روز خوبی را برای اجرای کارهای جدید و معامله‌های پرسود در پیش دارید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برای‌تان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید.

اردیبهشت

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. امروز فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید. عشق یک‌طرفه‌ای به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود.

خرداد

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتی‌تان ضرر دارد، دوری نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید.

تیر

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتی‌ها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. امروز متوجه می‌شوید که بی‌دلیل روی یکی از آشنایان حساب کر‌ده‌اید و این فرد نقشه‌های شومی برای شما در سر دارد. اهمیت بیشتری به توانمندی‌ها و استعداد خود بدهید.

مرداد

مشکلی سر راه‌تان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه استراحت کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید که مدتی است از ایشان خبر ندارید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.

شهریور

عجله‌ای برای انجام کارها نداشته باشید و مطمئن باشید که کسی از عجله سود نبرده‌است. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.

مهر

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌باید و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

آبان

یکی از اعضای خانواده به موقعیت اجتماعی شما حسادت می‌کند و این وضعیت امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد. نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که کاری از دست شما برای حل تمام مشکلات دنیا بر‌نمی‌آید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از لحظه‌های خوش تبدیل خواهد کرد.

آذر

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کنند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می‌شود و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت‌های شما انجام خواهد داد. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.

دی

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. رازی سربه‌مهر در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما افشای این راز هیچ سودی برای شما به دنبال نخواهد داشت و بهتر است بعضی از رازها، برای همیشه سر‌به‌مهر باقی بمانند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

بهمن

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهن‌ربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی شاد و سرشار از موفقیت‌های عالی را رقم بزنید. مشکلی که در محل‌کار با آن روبرو هستید را با کمک همکاران پشت‌سر بگذارید. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

اسفند

اعضای خانواده امروز ساز مخالف می‌زنند و اعصاب‌تان را به هم می‌ریزند. کنترل اعصاب خود را در اختیار بگیرید و با چیزهای پیش‌پا‌افتاده از کوره در نروید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. حرف و نظر خود را تغییر ندهید و به اطرافیان ثابت کنید که حرف مرد یکی است. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. فردی که دل خوشی از وی ندارید امروز از در دوستی و محبت با شما وارد می‌شود و کدورت‌های دیرینه را پاک می‌کند. شما نیز پاسخگوی محبت این فرد باشید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

363903