فال روزانه دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰

تصویر فال روزانه دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰

تلاش شما برای رهایی کسی از نزدیکانتان از نگرانی به زودی به نتیجه می رسد کمی صبور باشید و رفتار هیجانی نکنید. فال روز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ زندگی عشقی شما درگیر مسائل روزمه شده اما چالش مهم اینجاست که هیچکدامتان به این رابطه کمک نمی کنید. فال روز من / فال فردا دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ شکرگزاری را فراموش را نکنید در همه احوال رمز جادویی “الهی شکر” را از یاد نبرید.

متولدین فروردین

گذشته شما صرفه باید در گذشته بماند و باید فقط از آن درس بگیرید. هیچ شخصی از گذشته خود راضی نیست.اجازه ندهید کسانی که به شما می خواهند ضربه بزنند گذشته ی شما را متوجه شوند. در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

اکنون در حالیکه که ماه از دومین خانه شما رد می‌شود توجه کردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می‌آورد.هنگامی که شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می‌شوید ممکن است که مجبور شوید از تفریحاتتان کم کنید، اما هر کاری درستی که اکنون انجام می‌دهید نتیجه‌اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید.به خاطر چیزهایی که ندارید شکایت نکنید؛ درعوض به خاطر آن چیزهایی که دارید شکرگذار باشید.

متولدین اردیبهشت

اجازه بدهید کودک درون شما کمی شادی کند. آن را حبس نکنید.دوستان و خانواده ی خود را در شادی های خود شریک کنید.به دنبال تایید توسط دیگران نباشید، شما کارهایی انجام می دهید که خودتان دوست دارید.

درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

تلاش مضاعف برای انجام دادن کارهایی که فکر می‌کنید مهم‌ترین کارها هستند قضاوتها را به سود شما منحرف خواهد کرد.

متولدین خرداد

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

اگرچه شما ترجیح می‌دهید که با دیگران رفتار متقابل داشته باشید، گاهی اوقات شما نیاز دارید که با حذف کردن اختلافات پر سر و صدا دوباره انرژی‌تان را ذخیره کنید.

همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

اگر اتفاقی در گذشته شما را بدبین کرده است ، آن را به فراموشی بسپارید ولی درسی که از آن اتفاق گرفتید را فراموش نکنید.

متولدین تیر

سعی کنید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.درآمدهای خود را مدیریت کنید.با مشورت با افراد اقتصادی ، اقتصاد خود را مدیریت کنید.

عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

متولدین مرداد

دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید.

دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را دست کم نگیرید.

پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.


متولدین شهریور

شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.

اگر کسی از نظر روحی به شما آسیب زد سعی کنید از او دوری کنید.قدرت نه گفتن خود را تقویت کنید. اعتماد به نفس خود را بالاتر ببرید.

متولدین مهر

اگر کاری را انجام دهید و شکست بخورید بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید.فراموش نکنید شکست ها به تجربه ی شما اضافه می کنند.

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

متولدین آبان

دیگران را قضاوت نکنید و به قضاوت آن ها در مورد خودتان اهمیت ندهید.

ممکن است امروزی با شخصی روبه رو شوید که قضاوت هایی در مورد او می کنید ولی شاید واقعیت آن شخص با این قضاوت ها تفاوت داشته باشد.

اگر با کسی مشکل دارید و می توانید آن را برطرف کنید با گفتگو آن مشکل را برطرف سازید.امروز یک کار خیر انجام دهید و اگر توان مالی دارید به کسی که نیاز دارد کمک کنید.

امروز وارد یک بحث و مشاجره شدن از حل کردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است.اگر شما به افراد لجوج برخورد کنید، شاید حوصله سرزنش کردن آنها را نداشته باشید.یک ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یک درگیری عاطفی را بالا ببرد.آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما کمک کند که انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره کنید.

تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

متولدین آذر

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برس

متولدین دی

: به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

با علاقه انجام دادن کارها می‌تواند برای شما احساس رضایت کامل به وجود آورد. اما شما امروز نسبت به همیشه ناآرامتر هستید و نیز می‌توانید چند پروژه جدید را بدون اینکه نگران این باشید که آیا آنها را تمام می‌کنید یا نه، شروع کنید.

متولدین بهمن

مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید.

زمانیکه شما آنها را آشکار می‌کنید باعث می‌شوید که تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.

متولدین اسفند

اکنون با وجود این، کلمه‌های صحیح در مواقع بحرانی به یاریتان می‌آیند و شما را مطمئن می‌کنند که به هدفتان خواهید رسید.

حرفهایی را که می‌خواهید بزنید تا جایی که می‌توانید خلاصه کنید، سپس به دیگران اجازه پاسخ دادن بدهید.

عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

فال حافط روز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰

زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. اگر امروز دچار رنج و زحمت شده ای فردا به آرزوی خود می رسی به شرط آنکه از ناملایمات راه ناامید و مأیوس نشوی. به لطف خداوند توکل داشته باش و ایمان بیاور. غرور و تکبر را رها کن و با دوستان و افراد خانواده ات مشورت کن تا به مقصود خود برسی. زیاده طلب و حریص نباش.

363825