کوهساری:

بی عدالتی وزارت نیرو/ مسئولان این وزارتخانه قبض برق خود را منتشر کنند!

نماینده مردم رامیان در مجلس گفت: از مدیران وزارت نیرو و توانیر می‌خواهم قبوض برق مصرفی خود را منتشر کنند تا مشخص شود برای آن ها چگونه محاسبه شده است.
تصویر بی عدالتی وزارت نیرو/ مسئولان این وزارتخانه قبض برق خود را منتشر کنند!

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان، اظهار داشت: عدم پرداخت حقوق با مزایای کارکنان و کارگران شهرداری ها به ویژه شهرداری های شهرهای کوچک موجب شده برخی از کارگران مرخصی گرفته و با عنوان کارگر روزمزد کار کنند. چرا که چندین ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده اند از این رو وزارت کشور باید به داد این اقشار برسد.

کوهساری تاکید کرد: مردم استان گلستان به عنوان یکی از استان های محروم کشور از رئیس جمهور انتظار دارند به این استان سفر کرده و به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان، یکسان سازی حقوق بازنشستگان، رسیدگی به وضعیت معلمان قرآن و طرح امین و تبدیل وضعیت نیروهایی که از امتیاز ایثارگری برخوردار هستند باید مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به آغاز سال تحصیلی لازم است وزارت آموزش و پرورش هرچه سریع تر معرفی شود.

وی عنوان کرد: افزایش چند برابری قبوض برق در استان گلستان و شهرستان رامیان و آزادشهر در حالی که در فصل تابستان و ایام پیک مصرف در روز 7 الی 8 ساعت قطعی برق وجود داشت عین بی عدالتی و بی انصافی مسئولان وزارت نیرو است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با اشاره به ارقام نجومی 4.5 میلیون تومانی و 2 میلیون و 700 هزار تومانی و بالاتر برای قبوض برق مشترکین خانگی تاکید کرد: از مدیران وزارت نیرو و توانیر می خواهم قبوض برق مصرفی خودشان را منتشر کنند تا مشخص شود برای آن ها چگونه محاسبه شده و برای مشترکین خانگی مانند مردم استان گلستان چگونه محاسبه می شود.

منبع : فارس

363796

مطالب مرتبط