درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری بیمه کوثر فراتر از پیش‌بینی

شرکت بیمه کوثر توانست نزدیک به دو برابر بیش از سود پیش‌بینی‌ شده ناشی از سرمایه‌گذاری‌ها را در 6 ماهه نخست سال1400 محقق کند.
تصویر درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری بیمه کوثر فراتر از پیش‌بینی

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به بازدهی مناسب سرمایه‌گذاری‌ های بیمه کوثر در 6ماهه نخست سال‌جاری، انتظار داریم امسال نیز همچون گذشته، سوداوری خوبی را در این بخش برای سهام‌داران شرکت محقق کنیم.

نوید خاندوزی یاداورشد: شرکت بیمه کوثر سال گذشته سومین شرکت سوداور صنعت بیمه بود و در سال 1399 به واسطه رونق بازار سرمایه عملکرد خوبی را ثبت کرد.

نوید خاندوزی با اشاره به اینکه نمی‌توان پیش‌بینی قطعی درباره شرایط بازار بورس در 6ماهه دوم سال داشت، گفت: اگر بازار جریان خوب و نرمالی را داشته باشد امسال هم سال خوبی برای بیمه کوثر در این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر سرمایه‌گذاری‌های خوب و مطمئنی را انجام داده است که در عین ریسک پایین، سود مناسبی را نیز به ارمغان خواهد آورد، افزود: برگزاری مجامع شرکت‌های غدیر و نفت وگاز پارسیان در نیمه دوم سال‌جاری تاثیر بسزایی در صورت‌های مالی شرکت خواهد شد.

وی اعلام دقیق میزان سود 6 ماهه و برنامه شرکت در این زمینه را با توجه به محدودیت‌های سازمان بورس در زمینه افشای اطلاعات به آینده نزدیک موکول کرد و گفت: اگر وضعیت بازار سرمایه مانند 6 ماه نخست امسال خوب و با منطقی مناسب پیش برود انتظار داریم به بازدهی مناسبی از محل سرمایه‌گذاری‌های شرکت دست یابیم.

363736