مدیرعامل شرکت خوشه فارس:

بانک ملی ایران حامی تکمیل زنجیره ارزش در صنعت مواد غذایی است

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آرد خوشه فارس گفت: بانک ملی ایران به دلیل حضور و تجربه در تامین مالی طرح های توسعه ای صنعت مواد غذایی از حامیان این صنعت ارزش آفرین در حوزه صنعت فرآوری گندم است.
تصویر بانک ملی ایران حامی تکمیل زنجیره ارزش در صنعت مواد غذایی است

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت تولیدی آرد خوشه فارس در سال ۱۳۵۱ تاسیس و 4 سال بعد با ظرفیت اولیه ۲۵ هزار تن گندم به عنوان یکی از صنایع کلیدی و بزرگ در حوزه صنایع مواد غذایی کشور در استان فارس شناخته شد. این واحد صنعتی از همان سال های ابتدایی، با تامین مالی و خدمات بانک ملی ایران، بخشی از نیاز سبد غذایی خانوار های ایرانی را تاکنون تامین کرده است.

مرصاد جمشیدی با بیان این که پشتیبانی های بانک ملی ایران زمینه ساز توسعه شرکت است، اظهارداشت: این بانک همواره طی سال های گذشته به عنوان حامی صنعت کشور در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با تامین مالی و تخصیص اعتبار گام های حمایتی بسیار بلند و مهمی برای توسعه صنعت مواد غذایی کشور و بویژه از شرکت آرد خوشه فارس برداشته است.

این کارآفرین برتر استان فارس در ادامه اظهار داشت: این واحد صنعتی با حمایت های بانک ملی ایران و با تکیه بر صنعتگران ماهر و متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد های روز دنیا موفق شده، هم اکنون با دارا بودن بیش از 20 هزار مشتری در سطح ملی و بین المللی؛ ظرفیت خط تولید خود را به بیش از 260 هزار تن در سال افزایش دهد.

علی رضا صمیمی، مدیر تولید شرکت آرد خوشه فارس افزود: با حمایت های به عمل آمده این شرکت هم اکنون با 180 نیروی متخصص 40 نوع آرد تخصصی با کیفیت مطلوب جهت مصارف خبازی، فانتزی، صنعتی، غذای کودک، ماکارونی، قنادی و رستوران بر اساس سفارش درخواستی مشتری تولید می کند.

وی ادامه داد: با حمایت های مستمر بانک ملی ایران در صدد تنوع محصولات هستیم و با راه اندازی تولیدات جدید در این کارخانه، ضمن ارزش آفرینی و تکمیل زنجیره ارزش، امکان تامین محصولات صنایع بالادستی نیز فراهم می شود.

کریم ریگی زادگان، رئیس اداره امور شعب استان فارس در این گفت و گو نیز با اعلام این که بانک ملی ایران رکود دار پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و تولیدی جهت رونق تولید و اشتغالزایی در کشور است و و در راستای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا این بانک امسال در استان فارس تمامی تعهدات خود را پرداخت کرده است، اعلام کرد: برای تحقق شعار سال با تأمین و تجهیز منابع لازم برای ایجاد، تکمیل، توسعه و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور در کنار صنعتگران هستیم.

عنایت الله رحیمی، استاندار فارس با بیان این که در حال حاضر بیش از 15 درصد از سهم تولید ناخالص داخلی کشور توسط صنایع مستقر در استان تأمین می‌شود، تاکید کرد: تاکنون از سوی بانک‌ ملی ایران تسهیلاتی به فعالان صنعت مواد غذایی در استان پرداخت شده که با این تسهیلات، این واحد های صنعتی توانسته اند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند، بیش از هزاران شغل ایجاد و نیمی از نیاز کشور را تامین کنند.

363699