پیروزی پورتو در شب اخراج طارمی!

در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در مصاف با تیم پاکوس ده‌فریرا به برتری رسید.
تصویر پیروزی پورتو در شب اخراج طارمی!

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پورتو در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال شب گذشته به مصاف تیم پاکوس ده‌فریرا رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و به روند بردهای خود در لیگ پرتغال ادامه بدهد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو حضور داشت اما در دقیقه ۹۵ با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

طارمی قصد داشت در لحظات پایانی بازی برای پورتو پنالتی بگیرد و برخوردی با مدافع تیم حریف در محوطه جریمه داشت اما داور این حرکت را شبیه سازی تشخیص داد و به طارمی کارت زرد دوم را نشان داد. طارمی در نیمه نخست کارت زرد اول را گرفته بود.

طارمی بعد از گرفتن کارت قرمز با بازیکنان حریف درگیری هم پیدا کرد ولی تلاش او برای قانع کردن داور به اینکه تصمیم اشتباهی گرفته است، بی نتیجه ماند.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم پورتو در پایان این مسابقه درباره اینکه آیا این صحنه پنالتی بوده است؟ به SportTV اظهار کرد: طارمی به من گفت که بدون هیچ تردیدی بازیکن حریف او را لمس کرده است. من صحنه را ندیدم ولی به بازیکنم اعتماد دارم.

وی در خصوص تاثیر غیبت طارمی در دیدار آینده پورتو تاکید کرد: بازیکنان دیگری هم داریم که مطمئناً از آنها استفاده می‌کنیم. با نبود طارمی مشکلی ندارم چون نفرات دیگری هستند.

تیم فوتبال پورتو با این برد ۲۰ امتیازی شد و بعد از بنفیکا (۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر) در رده دوم جدول باقی ماند. اسپورتینگ هم با ۲۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد.

منبع: مهر

363369