فداکاری و تلاش مضاعف ویژگی سربازان واقعی ولایت است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما سرباز ولایت هستیم و ویژگی سربازان واقعی ولایت نیز ایثار، فداکاری و تلاش مضاعف است به گونه‌ای که خدمات و فعالیت‌های امروز باید بیش از دیروز باشد.
تصویر فداکاری و تلاش مضاعف ویژگی سربازان واقعی ولایت است

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در آیین دانش آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان، اظهار کرد: اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) نیازمند همراهی، همدلی و وفاق همه کارکنان و ارکان نیروی هوایی است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که خواسته‌ها و مطالبات ایشان هیچگاه بر زمین نماند.

وی با اشاره به اینکه فرمان معظم له مبنی بر انتصاب حقیر به عنوان فرمانده نیروی هوایی، مسئولیت و ابلاغی بسیار سنگین است که اجرای این مسئولیت خطیر مستلزم وفاق و همدلی است، افزود: هر یک از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش باید کارگروهی تشکیل داده و بهترین راه برای تحقق منویات و فرامین رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما سرباز ولایت هستیم و ویژگی سربازان واقعی ولایت نیز ایثار، فداکاری و تلاش مضاعف است به گونه‌ای که خدمات و فعالیت‌های امروز باید بیش از دیروز باشد.

امیر سرتیپ واحدی افزود: فرمانده و مسئولی موفق است که پای کار و در میدان باشد چراکه نیرو‌ها با حضور فرمانده در میدان دلگرم شده و تلاشی مضاعف خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اصل سربازی «صداقت» است، اظهار کرد: سربازان با کسب موفقیت در مسیر دانش آموختگی، صداقت خود را ثابت می‌کنند و پس از آن باید همواره برای حفظ صداقت در مسیر خدمت به کشور و میهن تلاش و کوششی مضاعف داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه بر بهینه سازی پرواز‌ها با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن تاکید کرد و افزود: ذخیره شدن ۳۰ سورتی در یک کلاس کار بزرگی است چرا که نباید اجازه بالا رفتن مدت زمان کارکرد موتور را داده و به صورت بهینه از هواپیما استفاده کرد.

امیر سرتیپ واحدی در پایان گفت: باید در دوران تحریم با تلاش روی پای خود ایستاده و پرواز‌ها و زمان آن را مدیریت کنیم و همانند متخصصان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در نگهداری و آماده کردن هواپیماها، کاری ارزشمند و شایسته تقدیر انجام دهیم.

منبع: میزان

363009

مطالب مرتبط