فال روزانه 8 مهر

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
تصویر فال روزانه 8 مهر

اغلب افراد علاقه دارند از طالع و سرنوشت خود باخبر شوند. فال روزانه فالدونی پرسون را در ادامه بخوانید.

فروردین

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. اهمیت چندانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزها است که خاطره‌های خوش کودکی در ذهن‌تان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید.

اردیبهشت

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی که مدت‌ها به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

خرداد

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

تیر

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد تا نگرانی‌های‌تان خاتمه پیدا کند. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌های‌تان دور کند. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

مرداد

برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. به لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید.

شهریور

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. کارهای روزانه زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.

مهر

انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. یکی از اعضای خانواده امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود. فرصتی برای رفاقت‌های تازه پیدا می‌کنید و این رفاقت‌ها، موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

آبان

با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد. برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری‌های مالی کمر شما را خم کند. روز خوبی را در پیش ندارید و هزینه‌ گزافی روی دست‌ شما قرار می‌گیرد. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. فکرهای خلاقانه‌ای دارید و ایده‌های بکری در سر شماست. امروز فرصتی مهیا می‌شود تا این ایده‌ها را اجرا کنید و به دستاوردی چشمگیر در زندگی برسید. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق‌زندگی‌تان باز کنید.

آذر

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد بدحساب است و قصد پرداخت پولی که از شما قرض می‌کند را ندارد، در نتیجه از پرداخت پول به این فرد امتناع کنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به‌راحتی از دست ندهید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

دی

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. سخاوتمندی پیشه کنید و خساست را کنار بگذارید. رفتار ناپسندی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان انجام داده‌اید و ایشان را حسابی ناراحت کرده‌اید. می‌خواهید با تقدیم هدیه‌ای پیشمانی خود را به عشق زندگی‌تان اعلام کنید. اما روز خوبی را انتخاب نکرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که عشق زندگی‌تان هنوز از دست شما دلخور باشد. خبری فرخنده به دست‌تان می‌رسد. این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند.

بهمن

امروز فرصتی فراهم می‌شود تا دستی به سروروی خود بکشید و حسابی خوش‌تیپ‌ کنید. با این رویکرد انرژی بیشتری پیدا کنید و در آینده بیشتر به فکر وضعیت ظاهری خود باشید. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.

اسفند

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و با گسترش دامنه ارتباط‌های کاری، زمینه موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما

فال عشق متولدین فروردین ماه

این هفته کمی از رابطه خود با محبوب نا امید می شوید ودر مسائل رابطه ای کمی ناشیانه عمل می کنید. بنظر می‌رسد همه ی بار به دوش یک نفر افتاده در حالی‌که دیگری کاملا آزاد است. اگر مجرد هستید این هفته با فرد جدیدی آشنا می شوید و کمی نگران و سردرگم می شوید که آیا این شخص با تمام ایده آل های شما تناسب خواهد داشت یا نه.

فال عشق متولدین اردیبهشت ماه

این هفته تمام مهارت های خود رابه کار می‌برید تا به آنچه از یک رابطه می خواهید برسید. نیاز نیست اینکار رابه صورت برنامه ریزی شده از قبل انجام دهید چون این مهارت ها در ذات شما هست. اینروزها به آزادی بیشتری نیاز دارید تا در رابطه ای که هستید احساس خفگی نکنید. دراین رابطه با محبوب گفت و گو کنید و وی را متقاعد کنید.

فال عشق متولدین خرداد ماه

احساس می کنید محبوب قدردان شما نیست و این موضوع رابا او در بین میگذارید اما به جایی نمیرسید. رفتار او باعث شده است احساس کنید او اولویت های مهم تری نسبت بشما دارد. اگر بچه دارید در مورد تصمیماتی که برای انها می‌گیرید به توافق نمیرسید و یا این‌که در مورد بچه دار شدن به توافق نمیرسید.

فال عشق متولدین تیر ماه

این هفته متوجه می شوید که موافقت های محبوب نه به این دلیل که با شما هم عقیده است بلکه به این دلیل بوده است که آرامش داشته باشد. و همین باعث شروع بحث درگیری بین شما می شود. اگر برای حل مشکل مشاوره می‌روید رفتار همسرتان در جلسات مشاوره با زمانی که تنها هستید کاملا متفاوت است و این نشانه خطری است که نمیتوانید نادیده بگیرید.

فال عشق متولدین مرداد ماه

درست است که عشق و علاقه همسرتان را نسبت به خودتان کاملا احساس می کنید اما کمی هم بحث برای کامل شدن رابطه لازم است. ونوس اکنون در نشانه شماست و با بالا بردن اعتماد به نفس شما، شما را از نگاه دیگران جذابتر می کند. با قرار گرفتن مریخ در مقابل ونوس در خیلی مسائل نمی‌توانید به سازش و توافق برسید.

فال عشق متولدین شهریورماه

این هفته نپتون سیاره حاکم بر بخش روابط نشانه شماست و بهمین علت چشم ها را باز می کنید و محبوب را همان چیزی که هست میبینید و می پذیرید. اگر محبوب شما را فریب می داده است اکنون متوجه می شوید. اگر چیزی را از شما مخفی می کرده است بالاخره حقیقت را کشف می کنید.

فال عشق متولدین مهرماه

این هفته با فرصت های رمانتیک زیادی رو به رو می شوید اما کمی هم نا امید هستید. ونوس در خانه ارتباطات نشانه شما لانه کرده ودر نقطه مقابل مریخ در خانه سرگرمی قرار گرفته است. در نتیجه زمانی که با جمع دوستانتان بیرون رفته اید با فردی آشنا می شوید که کمی شما را ناامید می کند. احتمال دیگری که در طالع این هفته شما دیده می شود برگشتن عشق سابق است.

فال عشق متولدین آبان ماه

در زندگی عاشقانه کنونی خود کمی سردرگم بودید اما این هفته همه ی چیز نظم می گیرد. نپتون اکنون دربخش رومنس نشانه شما در حرکت است ودر روز دوشنبه کمی عقب نشینی خواهد کرد. با حرکت عقب نشینی نپتون حقیقت بر شما آشکار می شود و واقعیت را می‌بینید. اگر نسبت به محبوب کمی احتیاط می‌کردید اما نمی‌دانستید دلیلش چیست این هفته متوجه دلیل این احساستان می شوید.

فال عشق متولدین آذر ماه

اگر با فردی دریک رابطه کاملا جدی هستید درباره برنامه های رویایی که در رابطه با زندگی مشترک دارید بحث می کنید. برنامه ریزی برای آینده حس خوبی دارد اما تا پایان این هفته سعی کنید در رابطه با مسائل و برنامه ریزی های مالی باهم هیچ بحثی نکنید. یکی از شما در پول خرج کردن کمی زیاده روی می کند و احساس می کنید باید دراین رابطه گفت‌وگو کنید.

فال عشق متولدین دی ماه

در رابطه با مسائل مالی به محبوب حسادت می کنید. زیرا او به اسانی پول به دست می آورد و این در حالی است که شما برای پول بیش از حد زحمت می‌کشید و خیلی زود پولی که به دست می آورید خرج می شود. او می‌خواهد دراین زمینه بشما کمک کند پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و دست یاری وی را بپذیرید.

فال عشق متولدین بهمن ماه

سیاره مریخ همین حالا در نشانه شماست و این اتفاق هردو سال یک‌بار میوفتد. احساس می کنید می توانید دنیا را تسخیر کنید. حرکت مریخ کمی آهسته تر می شود و آماده عقب نشینی در هفته آینده است. بهمین دلیل احساس بی حوصلگی می کنید و احساس می کنید دیگر خودتان نیستید. محبوب نیز بدلیل بی توجهی های شما متوجه این موضوع می شود و شما را درک می کند.

فال عشق متولدین ماه اسفند

این هفته نپتون سیاره حاکم بر نشانه شماست و با حرکت عقب نشینی شما را ناامید و فکرتان را آشفته می کند اما سرانجام چیزهایی که در زندگی عاشقانه نمی توانستید ببینید و یا نمیدیدید آشکار می شوند. وقتش رسیده از خواب بیدار شوید و واقعیت ها را ببینید.

363005