کلوپ؛

شکست پورتو در خانه کاری بزرگ بود

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از نمایش تیمش در بازی مقابل پورتو ابراز رضایت کرد و آن را دستاوردی بزرگ و شیرین دانست.
تصویر شکست پورتو در خانه کاری بزرگ بود

به گزارش سایت خبری پرسون، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروز 5 بر یک این تیم در خانه پورتو در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از نمایش تیمش در این بازی ابراز رضایت کرد و آن را دستاوردی بزرگ و شیرین دانست.

کلوپ به شبکه BT Sport انگلیس گفت: مهمترین چیز در فوتبال نتیجه است و بردن در خانه پورتو کاری بزرگ بود. اینکه با این تعداد گل هم این تیم را شکست دهید پیروزی‌تان را شیرین‌تر هم می‌کند. از نظر عملکرد، تیم ما در بسیاری از دقایق مسابقه کارش را خوب انجام داد. در دفاع یک بازی استثنایی را ارائه کردیم پس گلی که خوردیم (گلی که مهدی طارمی برای پورتو زد) نگرانم نمی‌کند. هر تیمی ممکن است گل بخورد و من هم از آن دسته آدم‌هایی نیستم که فقط روی نکات منفی تمرکز می‌کنند و هیچ چیز دیگر را نمی‌بینند. در این بازی برای تیم من کلی اتفاق مثبت رخ داد اما می‌دانم که تیم‌مان هنوز هم می‌‌تواند بهتر شود.

کلوپ افزود: این پیروزی در یاد من خواهد ماند و شیوه‌ای که آن را کسب کردیم این خاطره را برایم زیباتر هم خواهد کرد. پورتو بازی را با حرکات مستقیم شروع کرد. گل‌های ما شاید خیلی زیبا نبودند اما در مقاطع مهمی از نیمه اول به ثمر رسید. در نیمه دوم ما بازی را تحت کنترل گرفتیم. پورتو دچار مشکلاتی شد. یک مدافع این تیم بیرون رفت و مدافع دیگرشان پپه هم قبل از بازی مصدوم شده بود. در مجموع شب بسیار خوبی برای ما رقم خورد.

منبع: تسنیم

352700