عزیزی:

گزارش مغرضانه گروسی نتیجه باج دهی دولت روحانی است!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است انفعال دولت یازدهم و دوازدهم و باج‌دهی بیش از حد آنها به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، زمینه زیاده‌خواهی کشورهای غربی را افزایش داده است.
تصویر گزارش مغرضانه گروسی نتیجه باج دهی دولت روحانی است!

به گزارش سایت خبری پرسون، ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه دیپلماسی در دولت سیزدهم با گزارش مغرضانه رافائل گروسی درباره فعالیت‌های هسته ای ایران، گفت: انفعال دولت یازدهم و دوازدهم و باج دهی بیش از حد آنها به اروپایی ها و آمریکایی ها، زمینه زیاده خواهی کشورهای غربی را نیز افزایش داد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت قبل باعث شد تمام فعالیت های هسته ای ایران در یک دیپلماسی التماسی و انفعالی جا داده شود، عنوان کرد: دولت گذشته صرفا در ازای کاهش بخشی از فعالیت های هسته ای، وعده هایی از سوی طرف مذاکره کننده دریافت کرد که هیچ گاه به هیچ کدام از آنها عمل نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت گذشته تلاش جدی در خصوص اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها صورت نداد، اظهار کرد: امروز وظیفه دولت سیزدهم سنگین بوده و باید بگوید ما زیاده خواهی را بر نمی تابیم و بر اساس حقوق قانونی، توسعه فناوری صلح آمیز هسته ای را ادامه می دهیم همچنین باید به آنها تفهیم کند که با احترام متقابل با کشورهای دیگر رفتار کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان ادعای گروسی بعد از بازدید از مراکز هسته ای کشورمان را، غیرتخصصی، غیر حرفه ای و در راستای منافع آمریکا واروپایی ها دانست و خاطرنشان کرد: گروسی با تنظیم گزارش های مغرضانه و یکجانبه تلاش می کند به وظیفه خود در قبال کشورهای اروپایی و آمریکایی ها عمل کند اما ما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم این کشورها بیش از حد مشخص شده در پادمان درخواستی داشته باشند.

منبع : خانه ملت

352534