توقف برایتون در شب تساوی پرگل غیرمدعی ها در پرتغال

در لیگ های مختلف اروپایی چندین دیدار برگزار شد که به مروری از نتایج این رقابت ها می پردازیم.
تصویر توقف برایتون در شب تساوی پرگل غیرمدعی ها در پرتغال

به گزارش سایت خبری پرسون، دیشب (دوشنبه 5 مهر ماه 1400) چندین دیدار در لیگ های مختلف اروپایی برگزار شد که مروری بر آنها داریم.

* از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای ترابزون

در هفته هفتم سوپر لیگ ترکیه، ترابزون اسپور با تساوی یک بر یک برابر آنالیا اسپور میانه جدولی متوقف شد تا فرصت صدرنشینی را از دست دهد. هم اکنون فنرباغچه با یک امتیاز بیشتر، صدرنشین این رقابت هاست.

در دیگر بازی امشب، کاسیم پاشا و قونیه ایپور هم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

* تساوی پرگل غیرمدعی ها در پرتغال

در روز آخر هفته هفتم لیگ برتر پرتغال، جدال بلننسه و پاکوس فریرا با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. پاوکس در رده هشتم و حریفش در رده هفدهم لیگ 18 تیمی قرار دارد.

در تنها بازی باقیمانده، بوآویشتا و استوریل به مصاف هم می روند که بامداد امروز به اتمام می رسد.

* توقف تورینو 10 نفره در دقایق پایانی

در آخرین رقابت هفته ششم سری آ ایتالیا، تورینو برابر ونزیا با تساوی یک بر یک متوقف شد. این تیم از دقیقه 76 مجبور شد تا به دلیل اخراج ژیژی، بازی را 10 نفره ادامه دهد و در ادامه نیز از روی نقطه پنالتی گل تساوی را دریافت کرد.

با این دیدار، پرونده هفته ششم بسته شد. تورینو در رده نهم و ونزیا در رده هجدهم لیگ 20 تیمی سری آ است. در صدر جدول نیز به ترتیب تیم های ناپولی، میلان و اینترمیلان ایستاده اند.

* پیروزی سلتا در نبرد قعرنشین های اسپانیا

در هفته هفتم لالیگا، دو تیم قعرنشین گرانادا و سلتاویگو در ورزشگاه بالاایدوس به مصاف هم رفتند. این جدال در پایان با پیروزی یک بر صفر سلتا خاتمه یافت. سوارز در دقیقه 94 تک گل بازی را به ثمر رساند. با این نتیجه، گرانادا در رده هجدهم و سلتاویگو در رده سیزدهم لیگ 20 تیمی فوتبال اسپانیا ایستادند.

* برایتون به صدرنشینی نه گفت!

تیم فوتبال برایتون که برای رسیدن به صدر لیگ برتر فقط به برد نیاز داشت، در پایان با تساوی یک بر یک مثابل کریستال پالاس متوقف شد. در این بازی که در ورزشگاه سلهارست پارک برگزار شد، ویلفرد زاها از روی نقطه پنالتی در دقیقه 46 برای کریستال و مائوپی در دقیقه 95 برای برایتون گلزنی کردند.

برایتون که زمانی جهانبخش در آن بازی می کرد، اگر در این رقابت به پیروزی می رسید، صدر جدول لیگ جزیره را در اختیار گرفته بود. با این تساوی، این تیم با 13 امتیاز در رده ششم ماند و کریستال پالاس نیز در رده پانزدهم لیگ بیست تیمی انگلیس قرار دارد. هم اکنون لیورپول صدرنشین لیگ برتر است.

منبع: فارس

352451