قادری با اشاره به سخنرانی رئیسی در سازمان ملل مطرح کرد؛

رئیس جمهور با صراحت آرمانهای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: توجه به چندجانبه‌گرایی و نریختن تمام تخم‌مرغ در سبد آمریکا و توجه به ارتباط با کشورهای همسایه از نکات برجسته سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل بود که و رئیس جمهور کشورمان توانست به خوبی با صراحت این مطالب را به جهانیان اعلام کند.
تصویر رئیس جمهور با صراحت آرمانهای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: توجه به چندجانبه‌گرایی و ارتباط با کشورهای مختلف از جمله نکات برجسته سخنرانی جناب آقای رئیسی در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل بود.

وی افزود: عدم محدودسازی روابط خارجی به کشورهایی همچون آمریکا و نریختن همه تخم‌مرغ‌ها در سبد آمریکا و اروپا از نکات قابل توجهی بود که اقای رئیسی در سخنرانی خود به آن اشاره کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ ما امروز نباید خود را محدود به آمریکا و چند کشور معدود اروپایی کنیم چرا که مزیت ما در گسترش روابط با کشورای مختلف به ویژه کشورهای منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه توسط جناب آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد در واقع مواضع نظام جمهوری و اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نیز بود و رئیس جمهور کشورمان توانست به خوبی با صراحت این مطالب را به جهانیان اعلام کند.

قادری در پایان گفت: ما نباید روابطمان را به خاطر تکنولوژی چند کشور با آنها محدود کنیم بلکه باید با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی به جای وارد کردن تکنولوژی به فکر صادرات تکنولوژی و صادرات به کشورهای دیگر باشیم.

منبع: فارس

352444