شکست شیاطین سرخ در خانه/ چلسی مغلوب منچسترسیتی شد!

در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی در خانه چلسی به پیروزی رسید و منچستریونایتد در خانه به استون‌ویلا باخت.
تصویر شکست شیاطین سرخ در خانه/ چلسی مغلوب منچسترسیتی شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، در آغاز هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) دو بازی انجام شد که در پایان آنها منچسترسیتی در خانه چلسی به برتری رسید و منچستریونایتد در خانه به استون‌ویلا باخت.

در مهمترین بازی هفته، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با نتیجه یک بر سر از سد میزبان خود چلسی گذشت. تنها گل منجر به چهارمین برد فصل منچسترسیتی را گابریل ژسوس در دقیقه 53 به ثمر رساند. این نتیجه همچنین باعث ثبت اولین شکست چلسی در این فصل لیگ برتر انگلیس شد ضمن اینکه جایگاه این دو تیم در جدول رده‌بندی هم تغییر کرد. سیتی با این پیروزی 13 امتیازی شد و جای چلسی را در رده دوم جدول گرفت و این تیم را که فقط تفاضل گلش از آبی‌های شهر منچستر پایین‌تر است به جایگاه سوم فرستاد.

اما در بازی همزمان دیگر تیم شهر منچستر، یعنی یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون‌ویلا بود و با دریافت گل در فاصله دو دقیقه به پایان مسابقه، با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود باخت. تنها گل این بازی را کورتنی هاوس در دقیقه 88 به ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که برونو فرناندز در دقیقه 2+90 یک ضربه پنالتی را برای یونایتد از دست داد.

همچون چلسی، منچستریونایتد هم اولین شکستش را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس متحمل شد و به همین دلیل هم فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد. علاوه بر این شاگردان اولگنار سولسشایر با 13 امتیازی که از قبل داشتند به رده چهارم سقوط کردند. این دومین باخت متوالی شیاطین سرخ پس از شکست خانگی هفته گذشته‌ مقابل وستهام در اولدترافورد که منجر به حذف‌شان از جام اتحادیه انگلیس شد، محسوب می‌شود.

امروز چهار بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لسترسیتی - برنلی
اورتون - نوریچ
لیدزیونایتد - وستهام
واتفورد - نیوکاسل

در آخرین بازی هم از ساعت 20 به وقت تهران، لیورپول میهمان برنتفورد تیم سامان قدوس خواهد بود.

منبع: تسنیم

352062