شکست تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل آرژانتین

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان مغلوب آرژانتین شد.
تصویر شکست تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل آرژانتین

به گزارش سایت خبری پرسون، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از روز پنج‌شنبه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه جمعه شب به وقت تهران و در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد که نایب قهرمان آمریکای جنوبی است.

تیم‌های ایران و آرژانتین در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که برد در این مسابقه برای صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات اهمیت زیادی برای دو تیم داشت و آرژانتین با شکست ایران صعودش قطعی شد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست‌های دوم و سوم این مسابقه 25 بر 20 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم این دیدار به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 19 بر 17 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

جوانان ایران که در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها سه بر دو مغلوب بلژیک شده بودند، با شکست برابر آرژانتین دو امتیازی شدند و در رتبه سوم جدول باقی ماندند. آرژانتین نیز که در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی مراکش را شکست داده بود، دو امیتاز از این مسابقه گرفت و با دو برد و پنج امتیاز صعودش قطعی شد.

عرفان جلالی‌نژاد، امیرحسین توخته، امیرحسین تقوی، سینا نیک‌پور، مهدی جلوه و بردیا سعادت، بازیکنان مناطق یک تا 6 ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش نیز به عنوان لیبرو در جمع آن‌ها قرار داشت.

خولیو ولاسکو سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران که مدیر تیم‌های پایه ایتالیا است از جمله تماشاگران این مسابقه بود. دو تیم برتر گروه‌های A و C در مرحله بعدی با هم مسابقه خواهند داد و ایتالیا در گروه A این رقابت‌ها قرار دارد.

تیم‌های مراکش و بلژیک نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و بلژیک با شکست سه بر صفر حریف با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 12 و 25 بر 16، پنج امتیازی از دو برد و صعودش قطعی شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه روز شنبه در سومین و آخرین دیدار خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مراکش خواهد رفت.

منبع: فارس

351833