بِرند "فرخنده"؛ اولین بیسکویت بدون قند واقعی در ایران را رونمایی کرد

مسیح قاضی عسگر گفت: اولین محصول بیسکویت بدون قند، برند فرخنده است؛ که این محصول نقطه عطفی در  تاریخ حرکت محصول و کشور می باشد. اولین بار است که به معنای واقعی بیسکویت بدون قند تولید می شود.
تصویر بِرند "فرخنده"؛ اولین بیسکویت بدون قند واقعی در ایران را رونمایی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست خبری ۶۰ سالگی برند بیسکویت فرخنده با حضور یوسف عسگر مدیرعامل، مسیح قاضی عسگر مدیر تحقیق و توسعه و محمد علوی مدیر مارکتینگ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

در ابتدای این نشست یوسف قاضی عسگر با اشاره به ۶۰ سالگی فرخنده در حضور اصحاب رسانه اظهارداشت: در سال ۶۹ پروژه انتقال شرکت فرخنده صورت گرفت؛ در دوران ساخت و ساز، نصب ماشین آلات و...فعالیت می کردم.

عضو هیئت مدیره انجمن صادرکنندگان فرخنده بیان داشت:خاطرات فرخنده به سال ۴۰ بر می گردد که پدربزرگ بنده حاج عبدالله واعظ شوشتری تاسیس کرد. استقبالی از محصولات شد و به استان های دیگری فعالیت خود را توسعه بخشیدیم. در سال ۷۳ اولین صادرات های فرخنده به کشور های تاجیکستان، ازبکستان، و..صورت پذیرفت. امروز به ۳۵ کشور آمریکای شمالی، استرالیا، آسیای میانه، کشورهای خلیج فارس و .. صادرات داریم.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۶ اتفاقات ارزنده ای همچون نگاه جدید سهامداران و حرکت رو به جلو در توسعه شرکت فرخنده صورت گرفت. تغییر و تحول ریبرندینگ ساختاری شکل پذیرفت. با ثبات کیفی، خدمت، اصالت و با زبان روز به دنیا محصولات‌ فرخنده را عرضه کردیم. برند خود را در کشورهای فراوانی به ثبت رسانده و تلاش بر این بود که یک برند ایرانی و با هویت ایجاد کنیم. کشورها در دنیای امروز با برندهای خودشان شناخته می شوند.

رئیس هیئت مدیره شیرینی و شکلات فرخنده بیان داشت: تلاش کردیم به عنوان تولید کننده در شیرینی و شکلات یک برند به کشور خود افزوده و هویت و ارزش بیشتری را به ایران دهیم. ظرفیت تولید سالانه ما در سال ۲۲ و ۷۰۰ هزار تن می باشد.

در حاشیه این نشست سید محمد علوی مدیر مارکتینگ فرخنده با اشاره به اینکه فرخنده کسب و کار خانوادگی است، افزود: ما در فضای فرخنده یک خانواده هستیم. فرخنده سالهاست در نزد خانواده های ایرانی جایگاهی بی نظیر دارد.

وی افزود: در سال ۹۶ با تغییر مدیریت چشم انداز، برند فرخنده و استراتژی آن شکل تازه ای گرفت. از حیث بسته بندی و هویت بصری با نسل جدید ارتباط برقرارکرد و تبدیل به برند با اصالت و به روز شد و بسته بندی ما علاوه بر رقابت در بازار داخل در بازارهای خارجی هم حرفها برای گفتن داشت. با حمایت‌های هیئت مدیره مجموعه و از دی ماه سال گذشته محصولات را با بسته بندی های جدید وارد بازار کردیم .

علوی اشاره کرد: هم اکنون با ۵ محصول جدید در نمایشگاه شیرینی و شکلات حضور داریم. فرخنده قرار است با پشتوانه ۶۰ سال فعالیت حرفه ای خودش و اعتماد مشتریان خود که از کشورهای دیگر نیز هست، فصل جدیدی را در پیش روی خود آغاز کند.

در بخش دیگر از برنامه مسیح قاضی عسگر مدیر تحقیق و توسعه برند فرخنده اشاره کرد: در کسب و کار امروزی تحقیق و توسعه در حرکت رو به جلو شرکت ها نقش ویژه ای دارد. فرخنده محصول محور است . در تحقیق و توسعه از روز اول که ایده مطرح و تا روزهای بعدی که جمع بندی و با تولید مطابقت می شود؛ گام های پیچیده با جزئیات بسیار و مزیت رقابتی محصول ادامه می یابد. مفهوم تحقیق و توسعه در شرکت فرخنده با دیگر شرکت ها تفاوت دارد .

وی توصیح داد: اولین محصول بیسکویت بدون قند برند فرخنده است که این محصول نقطه عطفی در تاریخ حرکت محصول و کشور است و اولین بار است که به معنای واقعی بیسکویت بدون قند تولید می شود. تعریف بدون قند یعنی قند محصول کمتر از نیم درصد باشد و قند محصول فرخنده در حد ۴ دهم درصد است.

مدیر تحقیق موتور توسعه برند فرخنده افزود: در این محصول ترکیبی از شیرین کننده های مصنوعی که تایید معاونت دارو، استاندارد غذایی اروپا و کانادا هست و در بدن نیز جذب نمی شود و مناسب برای افراد دیابتی می باشد. در مفهوم محصولات سلامت محور نیز تمام نکات را رعایت کردیم. سالهاست روغن بدون ترانس را در بیسکوئیت هایمان استفاده می کنیم . آرد و روغن که در شرکت تهیه می شود با فرمول اختصاصی است.

وی تاکید کرد: محصول ۴ شهد انگور، توت، انجیر، خرما و ۳ غله را با استراتژی سلامت محور ارائه دادیم. در تهیه این محصول هیچ اسانسی استفاده نشده و از ادویه جات با کیفیت است و روغن آن بدون ترانس و ۵۰ درصد شکر کاهش یافته و بواسطه همین خصوصیات مورد تایید انجمن عدالت، صنعت و سلامت قرارگرفته‌؛ این محصول بصورت کاکائویی نیز ارائه شده است و دارای منبع غنی از فیبر می باشد.

قاضی عسگر بیان کرد: دو محصول دیگر میوه های جنگلی هست که مخاطب آن نسل جوان می باشد. بیسکویت با طعم سیب و دارچین نیز از دیگر محصولات ما می باشد.

وی در پایان اشاره کرد: برند فرخنده دارای استاندارهای داخلی و بین المللی بوده که استاندارهای بین المللی سختگیرانه تر هستند.

ساراپیرانه

351785