حضور گرشاسبی در جلسه ای با اعضای تیم فولاد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان جلسه‌ای را با اعضای این تیم برگزار کرد.
تصویر حضور گرشاسبی در جلسه ای با اعضای تیم فولاد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در محل اقامت تیم بزرگسالان، جلسه‌ای را با اعضای این تیم برگزار کرد.

در ابتدای این جلسه عبدالله ویسی سرمربی و سیدمحمد علوی مدیر تیم، ضمن تشکر از امکانات فراهم شده توسط باشگاه برای تیم بزرگسالان در دو اردوی اخیر، از روند برگزاری اردو، تمرینات و تمامی مسائل جانبی دیگر ابراز رضایت کامل کردند و از اتحاد، تلاش و هدف دسته‌جمعی همه اعضای تیم برای شادی مردم خوزستان و هواداران فولاد سخن گفتند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد نیز با تشکر از تلاش‌های مستمر کادرفنی، بازیکنان واعضای تیم و ابراز رضایت از نظم و انضباط تیمی، در خصوص مسائل مختلف تیم و باشگاه صحبت کرد.

گرشاسبی گفت: کارخانه و باشگاه فولاد آمادگی حمایت همه جانبه و فراهم کردن امکانات مورد نیاز تیم بزرگسالان و تمام تیم‌های باشگاه را دارد. از همه اعضا می‌خواهیم با انسجام و اتحاد بیشتر برای موفقیت فولاد و شادی هواداران خونگرم بجنگند و در شرایطی که پنجره باشگاه بسته شده با تلاش بیشتر آن کمبود را جبران کنند.

همچنین ایوب والی کاپیتان تیم از طرف بازیکنان ضمن تشکر ویژه بابت حمایت همه جانبه مدیرعامل باشگاه و دیگر مسئولان کارخانه و باشگاه از تیم، مسائل مربوط به بازیکنان را مطرح کرد.

مرادی پزشک تیم نیز در خصوص مسائل پزشکی صحبت‌هایی رابه بازیکنان گوشزد کرد تا پایان‌ بخش این جلسه صمیمی و دوستانه باشد.

منبع: فارس

351653