فرشته روح افزا در گفت وگو با پرسون:

تحول در ساختار شورای عالی انقلاب فرهنگی، راه پیروزی در جنگ نرم

مسیر غلطی که در فضای مجازی، فضاهای بیرونی، محصولات فرهنگی، کتاب، روزنامه، فیلم، تئاتر، موسیقی و ... در حال طی شدن است، نیاز به تحول دارد چرا که اهداف ما در رابطه با انقلاب اسلامی در حال حاضر در جامعه دیده نمی‌شود. ما به دنبال یک جامعه آرام، با نشاط، با اطمینان و با امید هستیم. مسائل فرهنگی و هجمه‌های فرهنگی به شکل‌های مختلف مانع است اما شورای عالی انقلاب فرهنگی مقر و جایگاه ایجاد تحول است.
تصویر تحول در ساختار شورای عالی انقلاب فرهنگی، راه پیروزی در جنگ نرم

فرشته روح افزا معاون سابق شورای فرهنگی- اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با سایت خبری پرسون، در خصوص مهم‌ترین زمینه‌های تحول در ساختار شورای انقلاب فرهنگی اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی قدمت زیادی دارد و اسناد زیادی در آن نوشته شده و کارهای بسیاری صورت گرفته است اما با توجه به هجمه‌های فرهنگی و شبیخون‌های فرهنگی که در حال حاضر داریم و در جنگ نرم به سر می‌بریم، آن اثر فرهنگی لازم را ندارد.

روح افزا ادامه داد: مسیر غلطی که در فضای مجازی، فضاهای بیرونی، محصولات فرهنگی، کتاب، روزنامه، فیلم، تئاتر، موسیقی و ... در حال طی شدن است، نیاز به تحول دارد چرا که اهداف ما در رابطه با انقلاب اسلامی در حال حاضر در جامعه دیده نمی‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: ما به دنبال یک جامعه آرام، با نشاط، با اطمینان و با امید هستیم. مسائل فرهنگی و هجمه‌های فرهنگی به شکل‌های مختلف مانع است اما شورای عالی انقلاب فرهنگی مقر و جایگاه ایجاد تحول است.

معاون سابق شورای فرهنگی- اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: علت به کار بردن کلمه تحول این است که ما تاکنون این خروجی را از شورای عالی انقلاب فرهنگی نداشته‎ایم. اگرچه در شورای عالی انقلاب فرهنگی زحمت‌های بسیاری نظیر سند مهندسی فرهنگی، سند تحول آموزش و پرورش و مصوبات دیگر، کشیده شده است اما نوشته‌ها شکل عملیاتی پیدا نکرده تا خود را در جامعه نشان دهد.

فرشته روح افزا در پایان بیان کرد: ما به دنبال ایجاد تحول هستیم تا قدم‌های مثبتی در رابطه با بانشاط کردن جامعه، امیدوار کردن جوانان و پشتیبانی کردن از آنان برداریم تا یک جامعه شفاف، روشن و پر امید داشته باشیم.

351636