فرهاد مجیدی از فعالیت در حوزه فوتبال محروم شد!

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرمربی تیم استقلال را از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع کرده است.
تصویر فرهاد مجیدی از فعالیت در حوزه فوتبال محروم شد!

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را صادر کرد.

آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

* فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*محمد علینژاد بازیکن اسبق آلومینیوم اراک به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. علینژاد از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.
احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی پوشان هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. نامبردگان از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع هستند و فعالیتشان صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*هاتف شیخ لاری، مربی فوتبال به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی و سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال محکوم شده است. شیخ لاری از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*محمد زارع گشتی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی و محرومیت ده سال از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

منبع: فارس

351552