مهدی چمران:

مدال آوران پارالمپیک افتخار آفرین هستند

رئیس شورای شهر تهران در جریان نشست شهردار تهران با مدال‌آوران پار‌المپیکی بیان کرد: امید بخشی مدال آوری در پارالمپیک بسیار مهم بود، دشمنان ما می‌خواهند امید را از ما بگیرند که ناکام هستند.
تصویر مدال آوران پارالمپیک افتخار آفرین هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای همه ورزشکاران اظهار کرد:همه ملت از مقام معظم رهبری تا مردم همه از حماسه آفرینی شما خوشحال شدند؛ اصولا تهرانی‌ها مظلوم واقع می‌شوند و این مظلومیت در استان و شهر تهران وجود دارد.

وی ادامه داد:نام سردار سلیمانی برکت بخش به این کاروان بود و امید بخشی این مدال آوری بسیار مهم بود، دشمنان ما می‌خواهند امید را از ما بگیرند که ناکام هستند؛ امیدواریم بتوانیم برای عزیزان جانباز و معلول خدمتگذار کوچکی باشیم.

در ادامه همین برنامه زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: ورزشکاران ما مدال‌هایی آوردند که نشان از غرور آفرینی این افراد است؛ سه بانو مدال طلا آورند و این باعث می‌شود تا من هم به عنوان یک بانو به خود ببالم؛ همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند این مدال آفرینی به اندازه صد‌ها کار فرهنگی ارزشمند است.

منبع: ایلنا

350606