سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون مطرح کرد:

سرمایه گذاری بیمه تعاون بر روی صنعت ساختمان

شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی با همکاری مهندسان ساختمان راه اندازی کرده است.
تصویر سرمایه گذاری بیمه تعاون بر روی صنعت ساختمان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به خبرنگار ما گفت: شرکت بیمه تعاون با توجه به اهمیت و ضرورت صنعت ساختمان و اینکه بیمه نامه های زیادی با این حوضه مرتبط هستند، سرمایه گذاری های خوبی در بخش های منابع انسانی، نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه انجام داده است.

وی ادامه داد: بیمه تعاون در مدیریت بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت شرکت از چندین مهندس متخصص و کار آزموده در این حوضه بهره مند شده و بدین ترتیب بیمه نامه هایی مرتبط با صنعت ساختمان را با پوشش های کامل و با حق بیمه نامه های منطقی و کاملا فنی در اختیار بیمه گذاران قرار می دهد.

بابا کردی افزود: با سازمان نظام مهندسی ساختمان مذاکرات اولیه صورت گرفته و امیدواریم تا سه ماه آینده اجرایی شود، تا بتوانیم خدمات بیمه ای را به تمام اعضا نظام مهندسی چه حقیقی و چه حقوقی به صورت کامل ارایه دهیم.

سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون گفت: در حال حاضر بیمه نامه ای که بیمه تعاون در اختیار بیمه گذران قرار می دهد هم به صورت تکی و هم به صورت پکیج بیمه ای است.

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه تعاون یک واحد مشاوره طراحی راه اندازی کرده است که همکاران شرکت در این واحد هم در حوزه مهندسی و هم در حوضه بیمه متخصص هستند و به اعضاء سازمان نظام مهندسی مشاورهای لازم را جهت صدور بیمه نامه و خسارت می دهند، این کار باعث می شود که نیاز جامعه مهندسی کشور در این زمینه رفع شود.

منبع: اخبار پولی مالی

350597