سلیمی:

مجلس دست از نظارت دولت نمی کشد!

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: مجلس کاملا آمادگی کمک به دولت را دارد، اما در عین حال نمایندگان از وظیفه قانونی و شرعی خود یعنی نظارت دست نخواهند کشید.
تصویر مجلس دست از نظارت دولت نمی کشد!

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ارتباط نمایندگان با معاون پارلمانی ریاست جمهوری، گفت: در دوره دولت گذشته ارتباطی بین نمایندگان و مجموعه وابسته به رئیس جمهور وجود نداشت، با وزرا ارتباط داشتیم ولی با روحانی ارتباطی وجود نداشت، ازاین رو جلسات مجامع استانی مجلس با معاون پارلمانی ریاست جمهوری برای هماهنگی، بیان چالش ها و هم اندیشی رفع چالش ها می تواند مفید باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید در دوره دولت رئیسی با هم افزایی و بازو به بازو برای رفع مشکلات به میدان بیاییم. مجلس کاملا آمادگی کمک به دولت را دارد، اما در عین حال نمایندگان از وظیفه قانونی و شرعی خود یعنی نظارت دست نخواهند کشید.

وی با تاکید براینکه این جلسات حتما ثمرات و خروجی مناسب برای کشور و مردم خواهد داشت، بیان کرد: در هر حوزه انتخابیه مشکلاتی وجود دارد که باید مشکلاتی که برای کل استان مسئله ساز است در نشست با معاون پارلمانی مطرح و برای برون رفت از مشکلات چاره اندیشی شود.

سلیمی تاکید کرد: با حل مشکلات مردم امید جامعه به دولت و نظام افزایش پیدا می کند، رهبر انقلاب تاکید داشتند که دولت کنونی باید اعتماد مردم به نظام را برگرداند و یکی از راه های بازگرداندن این اعتماد برگزاری منظم جلساتی بین مجلس و دولت، ارائه راه کار برای مشکلات و پیگیری آن است.

منبع : خانه ملت

350579