با مردم تاجیکستان ارتباط عمیق قلبی و فرهنگی داریم

رئیس جمهور با بیان اینکه دو ملت ایران و تاجیکستان اشتراکات فراوانی از جمله زبان، فرهنگ و دین مشترک دارند، گفت: ارتباط ما فراتر از مسائل سیاسی است و دو کشور ارتباط عمیق قلبی و فرهنگی دارند.
تصویر با مردم تاجیکستان ارتباط عمیق قلبی و فرهنگی داریم

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آخرین مرحله از سفر سه روزه به کشور تاجیکستان پس از زیارت مرقد سید میرعلی همدانی در شهر کولاب، طی سخنان کوتاهی درجمع استقبال کنندگان و مردم این شهر، اظهار داشت: اراده ما گسترش و توسعه روابط با تاجیکستان در همه زمینه‌ها است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه می‌دانیم دل شما با انقلاب اسلامی ایران است و با شخصیت امام خمینی (ره) و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی، آشنا هستید، گفت: از اینکه توفیق ملاقات با شما مردم خوب و زیارت مزار سید جلیل‌القدری که چهره خداشناس، مردمی، خدمتگزار به مردم بوده است برای من بدست آمد، بسیار خوشحال هستم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با مردم خوب تاجیکستان ارتباط بسیار عمیق قلبی و فرهنگی داریم و این ارتباط فرهنگی بین ما و شما سرمایه بزرگی است که ان‌شاء الله روز به روز افزوده شود.

رئیسی در پایان سخنان خود در جمع مردم شهر کولاب و در پایان سفر سه روزه به کشور تاجیکستان از رئیس مجلس تاجیکستان که وی را در سفر به کولاب همراهی کرد و همچنین از مقام‌های محل این شهر تشکر کرد.

350498