با حکم وزیرکشور؛

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب شد

احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی، ابوطالب شفقت را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب کرد.
تصویر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی، ابوطالب شفقت را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب کرد.

متن کامل این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای ابوطالب شفقت

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و شایستگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منصوب می نمایم.

ساماندهی و چابک سازی نیروی انسانی، پیگیری امور مربوط به ساختار سازمانی وزارت متبوع و استانداریها، رسیدگی به امور بودجه ای در جهت تخصیص و جذب به موقع اعتبارات، سعی در جهت استقرار چرخه مدیریت بهره وری و نظام مدیریت کیفیت در ستاد وزارت کشور و استانداریها، کاهش هزینه های غیرضرور و صرفه جویی و اعمال مراقبت های لازم برای حفظ و نگهداری اموال و ابنیه از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانونمداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نمایید.

توفیقات روزافزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاستهای دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است جواد ناصریان معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور از ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۲ تاکنون این مسئولیت را بر عهده داشت.

منبع : فارس

350354