معاملات داخلی احتمالی در بایننس زیر ذره بین امریکا

بلومبرگ نیوز روز جمعه گزارش داد که مقامات آمریکایی در حال بررسی معاملات احتمالی داخلی و دستکاری بازار در Binance هستند که به طور بالقوه فشار بیشتری را به صرافی ارزهای دیجیتال اضافه کرده است که در بسیاری از کشورها به هدف موشکافی نظارتی تبدیل شده است.

تصویر معاملات داخلی احتمالی در بایننس زیر ذره بین امریکا

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از بلومبرگ از افرادی که از این موضوع مطلع هستند، مقامات در حال بررسی این هستند که آیا Binance یا کارکنان آن با سوءاستفاده از مشتریان خود سود برده اند یا خیر.

بزرگترین پلتفرم کریپتوی جهان در بیانیه ای گفت: “در Binance، ما یک سیاست عدم تحمل معاملات داخلی و یک کد اخلاقی دقیق در رابطه با هر نوع رفتاری که می تواند بر مشتریان یا صنعت ما تأثیر منفی بگذارد، داریم.”

این شرکت با هشدارها و محدودیت های تجاری از سوی ناظران مالی از انگلیس و آلمان تا ژاپن مواجه شده است، افرادی که نگران استفاده از رمزارز در پولشویی و خطرات برای مصرف کنندگان هستند.

این صرافی که هلدینگ آن در جزایر کیمن ثبت شده است، محصولات خود را کاهش داده و می گوید که می خواهد روابط خود را با نهادهای نظارتی بهبود بخشد.

در گزارش بلومبرگ آمده است که این بازبینی شامل بازرسان کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) است که در هفته های اخیر با شاهدان احتمالی تماس گرفته اند و می افزاید که Binance متهم به تخلف نشده است و تحقیقات ممکن است به هیچ اقدام رسمی منجر نشود.

CFTC بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:reuters

350336