نگاهی به تصمیم اخیر امارات مبنی بر اعطای ویزای طلایی

برنامه «از قلم افتاده» (Under Reported) شبکه پرس تی‌ وی به بررسی تصمیم اخیر کشور امارات مبنی بر اعطای ویزای طلایی به ستارگان ورزش و هنر می‌پردازد.
تصویر نگاهی به تصمیم اخیر امارات مبنی بر اعطای ویزای طلایی

به گزارش سایت خبری پرسون، «از قلم افتاده» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب تصمیم اخیر دولت امارات برای اعطای ویزای طلایی به ستارگان عرصه هنر و ورزش از جمله کریستین رونالدو، فوتبالیست پرتغالی و نجوا کرم، خواننده لبنانی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

در چند سال گذشته دولت امارات سعی کرده خود را به عنوان نماد ثروت و تجمل معرفی کند و به این بهانه، افراد و سرمایه‌هایشان را از کشورهای مختلف جلب کند. اخیراً هم اقدام به صدور ویزای طلایی برای ستارگان و مشاهیر کرده است.

برنامه «از قلم افتاده» به این نکته تاکید دارد که این ویزا فقط شامل معدود افراد مشهور می‌شود و شرط به دست آوردن چنین اعتباری، پول و شهرت است. به بیان دیگر، مشاهیر وسیله‌ای هستند تا امارات شهرت و ادعای خود به عنوان مقصودی مطلوب برای سرمایه‌گذاری و زندگی را وسعت بخشد.

برنامه «از قلم افتاده» پنج‌شنبه ساعت 16:20 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز روز جمعه ساعت 05:00 و 00:00، روز شنبه ساعت 08:20 و یکشنبه ساعت 14:00 و 21:20 به روی آنتن می‌‌رود.

350186