با حضور نایب‌ رئیس اتاق اصناف برگزار شد:

نشست برنامه‌ریزی برای تأسیس خانه محیط زیست اصناف تهران

شهردار منطقه 12 از برگزاری نشست برنامه‌ریزی برای تأسیس خانه محیط زیست اصناف تهران با حضور نایب‌رئیس اتاق اصناف خبر داد.

تصویر نشست برنامه‌ریزی برای تأسیس خانه محیط زیست اصناف تهران

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی ضمن اعلام این خبر با تأکید بر نقش آلاینده‌های مربوط به اصناف و مشاغل در افزایش آلودگی هوای تهران گفت: اکنون در آستانه فصل پاییز و افزایش آلودگی هوا قرار داریم، از جمله اقدامات مفید و مؤثر و برنامه‌ریزی‌ها در این مورد، توجه به آلاینده‌های ویژه اصناف و مشاغل است.

وی برنامه‌ریزی برای کاهش آلودگی هوای تهران به‌ویژه در منطقه مرکزی تهران، یکی از اولویت‌های زیست‌محیطی در منطقه 12 خواند و افزود: راه‌اندازی خانه محیط زیست اصناف تهران با همراهی و همکاری اتاق اصناف تهران به همین منظور در دستور کار قرار گرفت.

نشست برنامه‌ریزی برای تأسیس خانه محیط زیست اصناف تهران با حضور خسرو ابراهیمی‌نیا، نایب‌رئیس اتاق اصناف تهران، محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط منطقه 12، نماینده اتحادیه‌ها و رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 12 در اتاق اصناف تهران برگزار شد.

در این نشست طرح خانه محیط زیست اصناف بررسی شد و مقرر گردید تفاهم‌نامه همکاری اتاق و هیأت امنای بازار تهران با شهرداری منطقه ۱۲ به منظور کاهش آلایندگی اصناف و راه‌اندازی خانه محیط زیست طی ماه جاری منعقد شود.

350150