«باشه آهنگر» در سریال جدیدش سراغ تاریخ می رود

«محمدعلی باشه‌آهنگر» کارگردان باسابقه سریالی تاریخی می سازد.

تصویر «باشه آهنگر» در سریال جدیدش سراغ تاریخ می رود

به گزارش سایت خبری پرسون، نام محمدعلی باشه‌آهنگر یا مخاطب را به یادِ فیلم‌هایی همچون "بیداری رویاها"، "ملکه"، "سرو زیرآب"، "فرزند خاک" و "نبات داغ" می‌اندازد و یا سریال‌هایی مثل "تا صبح" و "نیمه گمشده" و همچنین سریالِ جدیدی که برای شبکه یک سیما ساخته و چندی است مخاطب منتظرِ پخش آن است. کاری که قرار بود در محرم و صفر روی آنتن برود و به یک باره "افرا" سر از پخش درآورد. البته گمانه‌زنی‌هایی هم وجود دارد که این سریال یا "87 متر" بعد از مجموعه "افرا" روی آنتن خواهند آمد.

سریالی که به خاطر نمایش مشکلات اقتصادی، فضای پس از آزادی از زندان، گرفتاری‌های اشتغال و خیلی از دغدغه‌های دیگر، درام سنگین به حساب می‌آید و شاید گزینه مناسبی برای این ایام باشد. رضا داودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه‌آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی سریال "بعد از آزادی"‌اند.

سریالی که 12 ماه در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین قرار گرفت. سریال "بعد از آزادی" اعلام شده بود در 35 قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به 40 قسمت 42 دقیقه‌ای رسید. وقتی از باشه آهنگر کارگردان سریال می‌پرسیم که تکلیف این سریال برای پخش چه زمانی مشخص می‌شود او به تسنیم می‌گوید: ما کارمان را کردیم و تصمیم‌گیرنده تلویزیون است که در چه کنداکتوری این سریال را قرار دهد.

او همچنین در پاسخ به سؤالی درباره شروعِ کار جدید، تأکید کرد: در مرحله نگارشِ سریال تاریخی‌ام که محصول سیمافیلم خواهد بود. بیش از 8 ماه از نگارش آن می‌گذرد و به مقطعی در اواخر قاجاریه می‌پردازد. اگر همه‌چیز درست پیش برود فکر می‌کنم بتوانیم چند ماه آینده و در همین سال 1400، تولید سریال را آغاز کنیم. این سریال تلویزیونی 30 قسمت خواهد بود و تهیه‌کنندگی‌اش را سیدحامد حسینی که در "سرو زیرآب" هم تهیه‌کننده بود، برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

350088