«سوغات جنگل» را در آی‌فیلم نیم بها ببینید

مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم بارگذاری شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این وب‌سایت به‌صورت نیم‌بها این اثر نمایشی را تماشا کنند.
تصویر «سوغات جنگل» را در آی‌فیلم نیم بها ببینید

به گزارش سایت خبری پرسون، به‌ نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «سوغات جنگل» که در سال ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما پخش شد، در صفحه کودک و نوجوان آی‌فیلم بارگذاری شده است.

تهیه‌کننده این برنامه محمدجواد عبدالرحمانی، کارگردان هنری آن امیر سلطان‌احمدی و کارگردان تلویزیونی آن داریوش کفایی است و محمد عسگری، وحید آقاپور، دریا مرادی و امیررضا احمدی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در هر قسمت این برنامه، مرتبط با داستان آن یکی از چهره‌های معروف موسیقی، ورزشی، سینمایی و… به‌عنوان مهمان برنامه دعوت شده و در کنار نادر، شخصیت اصلی «سوغات جنگل»، حاضر می‌شوند.

در خلاصه داستان سریال سوغات جنگل آمده است که به دنبال یک اتفاق عجیب یک موجود عجیب‌وغریب وارد خانه یک خانواده سه نفره می‌شود. همین موضوع باعث آغاز ماجراهای مختلف برای آنها می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس fa.ifilmtv.ir/s/koodak این مجموعه عروسکی دیدنی را تماشا کنند. هزینه تماشای آثار بارگذاری‌شده در صفحه‌ ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم، به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

349882